Szef Epic Games: - gdyby nie Unreal Engine, zginęlibyśmy trzy razy

Patryk Purczyński
2016/05/07 08:12
0
0

Posiadanie własnego silnika okazało się dla Epic Games bezcenne. Zmiana systemu dystrybucji Unreal Engine wyszła studiu na dobre.

Szef Epic Games: - gdyby nie Unreal Engine, zginęlibyśmy trzy razy

Licencjonowanie silnika Unreal Engine zewnętrznym firmom przechodziło w ostatnich latach stosunkowo sporo zmian. Epic Games wprowadziło system miesięcznych subskrypcji, który później porzuciło. Ostatecznie coś, co dla postronnych mogło wydawać się niezrozumiałe, wyszło studiu na dobre. Teraz stawki uzależnione są od skali samego projektu i sukcesu, który uda mu się osiągnąć. - Ostatni rok był dla naszego silnika najlepszy w historii - i to ze znaczącą przewagą - zapewnia jeden z założycieli Epic Games, Tim Sweeney.

Unreal Engine ma za sobą niezwykle bogatą historię - wszak pierwsza wersja silnika ukazała się w 1998 roku. Takie zaplecze w parze z ugruntowaną pozycją na rynku jest jednym z największych atutów Epic Games, które ostatnio stało się mniej aktywne na rynku gier. - Gdybyśmy nie mieli silnika, zginęlibyśmy. Zginęlibyśmy trzy razy - dodaje Sweeney.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!