Masz problem z zamówieniem HTC Vive lub Oculus Rift? Nie jesteś jedyny

Katarzyna Dąbkowska
2016/04/04 12:00
0
0

Gogle do wirtualnej rzeczywistości nie mają łatwego startu na rynku.

Masz problem z zamówieniem HTC Vive lub Oculus Rift? Nie jesteś jedyny

HTC Vive już od jakiegoś czasu dostępne jest w ramach przedsprzedaży. HTC ma jednak nie lada problem. Niektórzy użytkownicy donoszą, że ich zamówienia, dokonane nawet miesiąc temu, zostały anulowane. Powód? Kłopoty z systemem, który powoduje automatyczne odrzucenie niektórych płatności, przez co nie można zrealizować zamówienia.

HTC obiecuje, że gogle będą dostarczane na czas oczekującym osobom, którym system odrzucił transakcję, jednak użytkownik Reddita, Dr_Mibbles, donosi, że jego zamówienie zostanie zrealizowane w drugim paśmie wysyłki. Innymi słowy – sprzęt zostanie dostarczony nie w terminie, a minimum 5 dni później.

Co ciekawe, problemy z zamówieniami ma też Oculus Rift. Tutaj powodem mają być braki w elementach z zestawu, które opóźniają proces. Firma Oculus przyznaje się jednak do błędów, a każdemu, do kogo gogle trafią po terminie, oferuje rekompensatę w postaci zwolnienia z opłaty za wysyłkę. O decyzji poinformował Brendan Iribe na swoim twitterowym koncie:

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!