Blizzard nie chce, by gracze obawiali się, że wydanie gry na konsolach zepsuje im przyjemność z rozgrywki na PC.
Blizzard nie chce, by gracze obawiali się, że wydanie gry na konsolach zepsuje im przyjemność z rozgrywki na PC.
Jeff Kaplan - reżyser Overwatch - podczas rozmowy z jednym z youtuberów, który niedawno zawitał do siedziby Blizzarda, podkreślił, że zespół nie chce, by wersja gry na PC ucierpiała tylko dlatego, że trzeba było wprowadzić pewne rozwiązania w wersji konsolowej. Kaplan zdaje sobie sprawę, że fani obawiają się sytuacji w której "grają na jednej platformie, ale wydanie gry na innej platformie zepsuje im zabawę". Z tego właśnie względu zapewnił, że balans gry będzie osobny dla PC i dla konsol.
W dniu premiery gry będziemy mogli wybierać spośród 21 bohaterów, w planach są jednak już kolejni. Kaplan przyznał, że ekipa pracuje aktualnie nad kolejnymi postaciami, które zostaną dodane po premierze gry: "Mamy paru bohaterów, których już testujemy wewnętrznie, i nie zamierzamy zapomnieć o wspieraniu gry."
Reżyser wypowiedział się także w kwestii Weekly Brawls (trybu, który niedawno został dodany do wersji beta) - dobra wiadomość dla graczy jest taka, że udział w zabawie pozwoli im zdobyć więcej nagród, a zatem będą mieli motywację, by w każdym tygodniu logować się do gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!