W Kaidan gracze będą mogli modyfikować istniejące poziomy albo tworzyć własne lokacje, historie, zagadki i zakończenia.
W Kaidan gracze będą mogli modyfikować istniejące poziomy albo tworzyć własne lokacje, historie, zagadki i zakończenia.
Studio Metanoia Games wystartowało ze zbiórką na Kickstarterze na horror Kaidan, w którym gracze nie tylko są straszeni i straszą innych, ale też mogą tworzyć własne zagadki i fabułę. W grze będą dostępne trzy role: gawędziarza, czarnego charakteru oraz ofiary.
Gawędziarze, którzy przedstawiają opowieść, będą mogli za pomocą systemu Kaidan zmieniać zawartość w grze, pisać własne historie, projektować poziomy (np. posiadłości, hotele, szpitale itp.), zagadki i zakończenia. Zawartość ta będzie mogła zostać udostępniona społeczności graczy i oceniona. Osoby, które chciałyby sprawdzić, jak to działa, mogą skorzystać z prototypowego systemu Kaidan.
Prócz gawędziarza, w grze pojawia się czarny charakter - czyli ten, kto poluje na ofiary. Może być to demon, duch, człowiek czy niematerialna istota. Jego zadaniem jest straszyć i zakładać pułapki. Ofiarą może być pojedynczy gracz albo grupa kilku osób. Ich zadaniem jest przetrwać i wykonać cele wyznaczone przez gawędziarza.
Twórcy proszą o 75 000 dolarów. Nagrodą dla osoby, która wpłaci 10 000, jest dodanie jej do gry jako jednego z antagonistów. Do końca zbiórki pozostało 29 dni. Jeśli kampania zakończy się sukcesem, Kaidan trafi na PC, Mac i PS4.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!