Łatka do Firewatch poprawia wydajność gry na PS4

Małgorzata Trzyna
2016/02/19 14:30
0
0

Twórcy poprawili odległość rysowania obiektów, ustabilizowali liczbę klatek na sekundę w wielu miejscach i zmniejszyli liczbę automatycznych zapisów.

Łatka do Firewatch poprawia wydajność gry na PS4

Studio Campo Santo ogłosiło, że wydało łatkę do Firewatch na PlayStation 4, która "znacząco poprawia wydajność gry". Wśród zmian wprowadzonych z aktualizacją znalazły się:

  • poprawienie odległości rysowania i renderowania cieni, co rozwiązuje sporo problemów z pojawiającymi się teksturami
  • poprawienie systemu wczytywania i usuwania zbędnych elementów z pamięci
  • usunięcie błędu powodującego zawieszanie się gry podczas wczytywania
  • ustabilizowanie liczby klatek na sekundę w wielu miejscach
  • zmniejszenie liczby automatycznych zapisów, powodujących spadek fps
  • poprawienie kilku miejsc, gdzie dało się wypaść poza świat gry albo utknąć przez błędne kolizje; w przypadku niekończącego się spadania gra spróbuje naprawić problem przez wczytanie ostatniego zapisu lub przeniesienie Henry'ego nad powierzchnię
  • zabezpieczono przypadki, w których można było przerwać lub zepsuć trwającą misję.

GramTV przedstawia:

Twórcy zapewniają, że współpracują nadal z Unity i chcą jeszcze bardziej ulepszyć grę, przenosząc ją na nadchodzącą wersję silnika. W planach mają także dodanie napisów w różnych językach na PS4. Na razie nie wiadomo, na kiedy nowe aktualizacje będą gotowe.

Warto jednak wspomnieć, że mimo wydania łatki 1.02, użytkownicy w komentarzach na blogu Campo Santo nadal skarżą się na problemy z działaniem gry.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!