Informacje

Ruszyła zbiórka na Battalion 1944 - strzelankę w realiach IIWŚ wzorowaną na klasycznych shooterach

... Małgorzata Trzyna

Battalion 1944 będzie opierać się wyłącznie na umiejętnościach graczy - zabraknie żmudnego zbierania, specjalnych ulepszeń czy egzoszkieletów.

Battalion 1944 stara się uchwycić esencję klasycznych strzelanek wieloosobowych - ma być to duchowy następca takich gier, jak Call of Duty 2 czy Enemy Territory. Gracze przeniosą się w realia II wojny światowej, by walczyć na ulicach Carentan, w lasach Bastogne i wielu innych lokacjach, wzorowanych na miejscach istniejących w rzeczywistości. W grze będziemy mogli korzystać z różnych rodzajów broni, od karabinku samopowtarzalnego Kar98 przez karabin M1 Garand po pistolet maszynowy Thompson.

Gra zaoferuje różne tryby rozgrywki (m.in. Capture the Flag, deathmatch, domination i zupełnie nowe tryby, będące aktualnie w fazie testów). Battalion 1944 będzie opierać się wyłącznie na umiejętnościach graczy. W grze nie zabraknie systemu zdobywania doświadczenia, pozwoli on jednak zdobyć tylko wyższą rangę oraz odblokować przedmioty mające wyłącznie znaczenie kosmetyczne.

W Battalion 1944 będziemy mogli grać samotnie lub tworzyć z grupami znajomych plutony - odpowiedniki klanów. W grze będzie można grać na oficjalnych serwerach lub zakładać własne i ustalać na nich zasady, w zależności od preferencji, oraz określać, czy ma być to serwer rankingowy, nierankingowy, czy prywatny.

Battalion 1944 będzie opierać się na silniku Unreal Engine 4, a przewidywana data premiery to maj 2017 (PC, PS4 i Xbox One). Warunkiem powstania gry jest zebranie 100 000 funtów w ciągu najbliższych 29 dni. Jeśli zbiórka zakończy się powodzeniem, będzie to oznaczało, że gracze są zainteresowani tego typu produkcją, a twórcy - Bulkhead Interactive - zainwestują dodatkowo 100 000 funtów z własnych funduszy.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Kickstartera.

Ojoj, nie jesteś zalogowan(a)y. O_O' Aby dodać komentarz Zaloguj się w serwisie
Najnowsze
Lubisz nas?