XCOM 2 już pierwszego dnia otrzyma trzy mody

Paweł Pochowski
2016/01/31 16:00
0
0

Firaxis pokazuje, że wsparcie dla społeczności tworzonej przez fanów jest dla studia naprawdę istotne.

XCOM 2 już pierwszego dnia otrzyma trzy mody

O tym, że XCOM 2 będzie obsługiwało modyfikacje informowaliśmy jeszcze w czerwcu zeszłego roku, gdy tylko deweloperzy ujawnili ten fakt. Jak w swojej opinii tłumaczył niewiele później Sławek, ten element sprawia, iż jeszcze mocniej czeka na premierę pełnej wersji gry, zresztą podobne zdanie ma wielu graczy. Tym bardziej powinna przypaść im do gustu postawa Firaxis, które zatroszczyło się o to, by modyfikacje do XCOM 2 były dostępne już od pierwszego dnia obecności gry na rynku.

W tym celu ekipa Long War Studios, znana chociażby z modyfikacji Long War przygotowanej z myślą o pierwszym XCOM, otrzymała wcześniejszy dostęp do narzędzi moderskich i podpisała umowę z Firaxis oraz wydawcą 2K Games, aby przygotować mody na dzień debiutu gry. Trzy z nich zostały już ujawnione. Pierwszy z nich doda do zabawy pistolety maszynowe. - Nie zadają aż tak wiele obrażeń jak karabiny, nie mają także tyle amunicji w magazynku, ale żołnierz, który z nich skorzysta jest szybszy i trudniej go wykryć - powiedział John Lumpkin.

GramTV przedstawia:

Pozostałe dwa mody wprowadzą do rozgrywki kolejno: więcej perków odnoszących się do zarządzania zespołem oraz nowy rodzaj przeciwnika, Muton Centurion. Czy ekipa opracuje do XCOM 2 modyfikację wielkości wspomnianego Long War? Szansa jest. - Zobaczymy. Jesteśmy otwarci na pomysły dostarczenia więcej zawartości, przyglądamy się takim możliwościom - powiedział John Lumpkin. Trzeba pamiętać jednak o tym, że Long War Studios przygotowuje się obecnie do zbiórki pieniędzy na stworzenie strategii Terra Invicta. Jeżeli deweloperowi uda się pozyskać potrzebne fundusze, może po prostu nie mieć czasu na stworzenie większej modyfikacji do XCOM 2.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!