Pecetowa wersja Assassin’s Creed: Syndicate korzysta z unikalnych rozwiązań Nvidia GameWork

Paweł Pochowski
2015/11/08 13:52
0
0

Wszystko po to, by uczynić pecetową wersję gry najładniejszą jak się da.

Pecetowa wersja Assassin’s Creed: Syndicate korzysta z unikalnych rozwiązań Nvidia GameWork

O wszelkich innowacjach w pecetowej wersji gry opowiada Marc-Alexis Cote, dyrektor kreatywny projektu. Jedną z nich jest TXAA, a więc zaawansowane wygładzanie krawędzi, które eliminuje nierówności na krawędziach obiektów, gdy obraz przemieszcza się przez ruch kamery. Efekt działać ma odpowiednio zarówno na niewielkich obiektach, jak ogrodzenie czy uliczne lampy, ale także znacznie większych, jak chociażby krawędzie elementów składających się na budowle. Według Cote, TXAA w znaczny sposób ulepsza doświadczenia płynące z zabawy i jest jednym z głównych elementów przemawiających za tym, że to pecetowa wersja Assassin’s Creed: Syndicate będzie tą najładniejszą.

Ale też nie jedynym - obok TXAA komputerowa wersja gry korzyta także z HBAO+, które pozwala na stworzenie realistycznych cieni wobec obiektów oraz zwiększenie ich szczegółowości. Za poprawę jakości cieni odpowiada także PCSS, dzięki któremu są one w realistyczny sposób "zmiękczane". Jest to o tyle ważne, że Assassin’s Creed: Syndicate posiada dynamiczny cykl dnia i nocy, dzięki czemu elementy poprawiające wygląd cieni czy oświetlenia naprawdę mają się gdzie wykazać. Poniżej wspomniany filmik. Przypominamy, że pecetowa wersja gry zadebiutuje już 19 listopada.

GramTV przedstawia:

Aha, na wypadek, gdybyście mieli nadzieję, że gra będzie wyglądać u Was tak samo, jak na powyższym filmiku. Będzie, owszem. Ale tylko, jeśli spełnicie z nawiązką zalecane wymagania sprzętowe gry. A to oznacza, że Wasz PC musi być wyposażony w Intel Core i7, 8GB RAM oraz kartę graficzną klasy GeForce GTX 760/GTX 970 z 4GB pamięci RAM.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!