Twórcy ARK: Survival Evolved o DirectX 12 - jest bardzo skomplikowany

Paweł Pochowski
2015/10/10 13:30
0
0

Stąd też przedłużające się prace nad aktualizacją wprowadzającą do gry obsługę nowego API.

Twórcy ARK: Survival Evolved o DirectX 12 - jest bardzo skomplikowany

Kilka tygodni temu twórcy ARK: Survival Evolved obiecywali wydać do gry aktualizację wprowadzającą obsługę DirectX 12, która miała przełożyć się na 20-procentową poprawę działania tytułu w porównaniu do DirectX 11. Niestety, po zapowiedzi wprowadzenia tej zmiany, temat ucichł, a Wildcard wprowadzając kolejne patche nie zawarło w nich obiecywanej funkcji. Z okazji osiągnięcia przez grę progu dwóch milionów sprzedanych egzemplarzy, współzałożyciel studia - Jesse Rapczak - zerganizował sesję AMA na Reddit, gdzie pojawiło się pytanie właśnie o obsługę nowego API. Jak tłumaczy w swojej odpowiedzi dyrektor kreatywny studia, wprowadzenie DirectX 12 okazało się po prostu mocno skomplikowane.

-DX12 to nowa technologia i jest bardzo skomplikowana, nawet dla większych zespołów. Bardzo nam na tym zależy, ale chcemy także, by rozgrywka była maksymalnie dopracowana i taka, jakiej oczekują gracze. Silnik, na którym oparto DirectX 11 jest niezwykle dojrzały, a DirectX 12 nie jest jeszcze gotowe, z wielu powodów. Pierwszeństwo otrzymują więc inne kwestie techniczne, takie jak poprawa działania serwerów czy optymalizacje klienta gry, bo wpływają one na wszystkich graczy i są dla nas chwilowo ważniejsze - tłumaczy Jesse Rapczak.

GramTV przedstawia:

Wygląda więc na to, że DirectX 12 w ARK: Survival Evolved pojawi się dopiero w późniejszym czasie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!