Sony zaskoczone tak dużą popularnością PS4

Patryk Purczyński
2015/10/02 18:26

Konsole obecnej generacji sprzedają się w znacznie szybszym tempie od poprzedniczek. Shuhei Yoshida tak dużego zainteresowania PS4 nie przewidział.

Sony zaskoczone tak dużą popularnością PS4

- Mieliśmy określony cel - pięć milionów sztuk. Udało nam się sprzedać siedem milionów, a konsola dalej się rozchodziła. Przed premierą mieliśmy bardziej zachowawcze przewidywania - ujawnia Shuhei Yoshida, szef Sony Worldwide Studios, w nawiązaniu do nadspodziewanie wysokiego zainteresowania PS4. W innym momencie wywiadu stwierdza: - Nie oczekiwaliśmy, że tak wiele osób kupi PlayStation 4 i będzie miało członkostwo PlayStation Plus.

Następnym wyzwaniem dla Sony jest PlayStation VR. - To jak premiera nowej platformy; jest to wielkie przedsięwzięcie, które niezwykle nas ekscytuje - mówi Yoshida. Jego zdaniem wirtualna rzeczywistość jest przyszłością, a w ciągu kilku lat wszyscy będą tej technologii w jakiejś postaci używać. - To nowa technologia, nowy rodzaj medium. Pod dużym znakiem zapytania stoi to, jak poradzi sobie PlayStation VR - oznajmia zachowawczo szef Sony Worldwide Studios.

GramTV przedstawia:

- Wierzę, że jesteśmy w wyjątkowej pozycji. Zawsze powtarzam, że nie konkurujemy z takimi firmami, jak Oculus czy Valve. Skupiamy się na dostarczeniu wirtualnej rzeczywistości na konsolę, a nie komputery czy urządzenia przenośne. To ich działka - zaznacza Yoshida.

Komentarze
11
Citkowsky
Gramowicz
04/10/2015 18:50

Mnie tak PS4 się podoba. Żeby nie było, XO również. PS Plusa nigdy jeszcze nie kupiłem. Jestem typowym graczem single player i dlatego też nie interesuję się problemami z netem w ps4, ani brakiem jakichś ,,ficzerów".Gry mają działać płynnie i tyle mi wystarcza;)

Kafar
Gramowicz
04/10/2015 17:37
Dnia 03.10.2015 o 17:49, Skelldon napisał:

A bardziej na temat: Żeby tylko Sony nie popełniło tego samego błędu przy PS VR, bo sprzęt w cenie konsoli powinien mieć tyle warte wsparcie. Jak zdecydują się to olać, bo się nie sprzedało, to nabywcy będą wściekli.

Moim zdaniem głównym powodem porażek tego typu nowinek nie jest ich niefunkcjonalność a to że strasznie blokują używanie tego po za konsolą. Dlatego PS VR jeżeli zostnaie zamknięte tylko na konsole upadnie dość szybko. Move i kinect miały to samo. Oczywiście kinect przez maniaków był używany na PC po przez nieoficjalne sterowniki i kombinacje.Konsole się sprzedają świetnie! ale jak zresztą potwierdził to porazka MS w tej generacji gracze kupują konsole by grać i tyle. Nie chcą żadnych dodatków itp. chcą gier. Sony to skumało, MS może zaczyna kumać chociaż po grach ich tego nie widać ale może się to zmieni.Potwierdzeniem moim przypuszczań jest też to że na xbox one będzie oculus który głównie jest dla rynku PC produkowany. Chociaż tu niestety też jest spora wątpliwość co do pewnego sukcesu gdyż aby używać oculusa na xbox one będzie potrzebny pc.. a to znów sprawia że trzeba obok konsoli postawić pc.Więc jak widać pomysłowość obu firm pod tym względem leży i uważam że obie firmy gubią się w tym że chcą coś zrobić ale z drugiej strony przemawia ta głupota że to tylko ma być ich.Co to move i kinecta oczywiście MS wygrało jeżeli chodzi o tą nowinkę w poprzedniej generacji ale myslę że to sony wyszło obronną ręką. Dlatego że szybiej zdali sobie sprawę że to było słabe i zaczeli robić coś nowego a MS pakował na nową generacje w nowego kinecta i okaząło się od razu po premierze że nikt tego nie chce albo ujme to inaczej bo uwazam że kinect jest świetny ale.. nikt tego nie potrzebuje ;)

Usunięty
Usunięty
03/10/2015 17:49

Dnia 03.10.2015 o 16:55, Kafar napisał:

Przecież Kinect już dawno został porzucony i nikt go niewspiera nawet sam MS przestał produkować ogólnie gry pod niego. Oczywiście ktoś kto chce MOŻE go uzywać, wykorzystać lub wprowadzić do swoich produktów ale po co skoro kinecta nikt nie używa.

Ostatnio widziałem, że coś tam kombinują z Xbox Fitness pod kątem nauki walki czy coś w ten deseń, ale niestety muszę przyznać Ci rację - Kinect jest olewany. A szkoda, bo sam sprzęt ma (miał?) wielki potencjał. Choć nic dziwnego, bo Microsoft często wykazuje się podejściem typu "coś nie działa - porzucamy to" (Games for Windows Live się kłania). Mimo to mam nadzieję, że ujrzymy jeszcze wiele ciekawych i - przede wszystkim - dobrych gier na Kinecta.A bardziej na temat: Żeby tylko Sony nie popełniło tego samego błędu przy PS VR, bo sprzęt w cenie konsoli powinien mieć tyle warte wsparcie. Jak zdecydują się to olać, bo się nie sprzedało, to nabywcy będą wściekli.




Trwa Wczytywanie