Przejście Rise of the Tomb Raider zajmie co najmniej 15 godzin

Patryk Purczyński
2015/09/30 13:08
8
0

Przygoda z Larą Croft w Rise of the Tomb Raider nie jest wypadem na jeden wieczór. Szacunkowy czas przejścia gry zdradził jej główny projektant.

Przejście Rise of the Tomb Raider zajmie co najmniej 15 godzin

- Spodziewajcie się, że w grze spędzicie 30-40 godzin, by wykonać wszystko - zapowiada Mike Brinker, główny projektant Rise of the Tomb Raider. - Ten czas pozwoli na uzbieranie wszystkich broni, zdolności i ukończenie wszystkich zadań pobocznych - wylicza. Podkreśla jednak również to, co wszyscy zaznaczają w takich przypadkach - ostatecznie czas gry zależy od indywidualnego stylu danego użytkownika.

Sama kampania, jeśli wierzyć przedstawicielowi Crystal Dynamics, też nie będzie należała do najkrótszych. - Jak najszybsze przejście gry powinno zająć w granicach 15-20 godzin - zdradza Brinker. - Spodziewajcie się zatem, że ten czas ulegnie dwukrotnemu wydłużeniu, jeśli będziecie chcieli zebrać wszystko i zajrzeć do każdego ukrytego grobowca. Jeśli chodzi o skalę, lokacje pozwalające na eksplorację i wybranie własnej ścieżki zostały zwiększone trzykrotnie - dodaje, porównując je oczywiście do poprzedniego Tomb Raidera.

GramTV przedstawia:

Rise of the Tomb Raider na Xboksie ukaże się w Europie 13 listopada. Na pecety gra trafi na początku, a na PlayStation pod koniec przyszłego roku.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
24/11/2015 23:26

Właśnie gram w ten tytuł i mam trochę mieszane uczucia ....Z jednej strony, jest to więcej tego samego, co w remaku sprzed dwóch lat - nie zmienił się ani arsenał broni ani ciosów Lary

Spoiler

( nie ma, niestety, dwóch pistoletów )

, jest za to trochę mniej walki, QTE i jakby mniej filmowości a la Uncharted ( a szkoda ). Zagadek dalej niewiele ;)Graficznie, szału nie ma, jest podobnie jak w poprzedniczce i myślę, że X350 by wystarczył, ale z drugiej strony ...No właśnie. Gra, a raczej jej teren jest znacznie większy, rozleglejszy. Np. teraz jestem w lokacji, której nie powstydziłby się niejeden RPG, więc jest dobrze.Przy okazji zastanawiam się, co by wyszło z growej kooperacji Drake''a i Lary? Myślicie, że twórcy obu gier mogliby się pokusić o coś takiego?

Usunięty
Usunięty
24/11/2015 23:26

Właśnie gram w ten tytuł i mam trochę mieszane uczucia ....Z jednej strony, jest to więcej tego samego, co w remaku sprzed dwóch lat - nie zmienił się ani arsenał broni ani ciosów Lary

Spoiler

( nie ma, niestety, dwóch pistoletów )

, jest za to trochę mniej walki, QTE i jakby mniej filmowości a la Uncharted ( a szkoda ). Zagadek dalej niewiele ;)Graficznie, szału nie ma, jest podobnie jak w poprzedniczce i myślę, że X350 by wystarczył, ale z drugiej strony ...No właśnie. Gra, a raczej jej teren jest znacznie większy, rozleglejszy. Np. teraz jestem w lokacji, której nie powstydziłby się niejeden RPG, więc jest dobrze.Przy okazji zastanawiam się, co by wyszło z growej kooperacji Drake''a i Lary? Myślicie, że twórcy obu gier mogliby się pokusić o coś takiego?

Usunięty
Usunięty
01/10/2015 00:10

Ja to mam nadzieję, że będzie tu więcej Tomb Raidera niż w odsłonie z 2013.




Trwa Wczytywanie