pr0gram - odcinek 135, deszczowy

Łukasz Wiśniewski
2015/09/11 16:00
0
0

Załóżmy, że jest środa, godzina 19:00. Czyli normalna data publikacji pr0gramu. Nie, nie patrzcie w kalendarz i na zegarki...

Tym razem zajmujemy się w zasadzie jednym tematem: deszczem. Jak zmieniało się jego przedstawianie w grach, no i czego wciąż nie udało się zrobić, mimo postępu technologicznego. Przyglądamy się kwestiom wizualnym, dźwiękowi, realizmowi - a tu pojawiają się tematy powiązane, takie jak fizyka mokrego ubrania, czy kwestia włosów. Gier przez tę rozmowę przewija się siłą rzeczy tyle, że nie ma co ich tu wymieniać...

Zapraszamy do słuchania!

Najnowszy odcinek pr0gramu znajdziecie dokładnie tutaj! Zachęcamy do pobierania!

Możecie też wysłuchać tego odcinka na naszym kanale YouTube:

GramTV przedstawia:

Wcześniejszych odcinków jest już zaś tyle, że najłatwiej po prostu skorzystać z tej listy...

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!