Warshift - hybryda gier akcji, RTS i RPG stworzona przez jedną osobę

Małgorzata Trzyna
2015/08/27 16:30

Warshift to bardzo ambitny projekt, o czym łatwo przekonać się, oglądając zwiastun i screeny.

Cyril Megem jest równocześnie artystą, projektantem i programistą. Efektem jego trzyletniej pracy jest Warshift - gra akcji/RTS/RPG, w której możemy budować bazy i tworzyć armie, a także wcielić się w wybraną jednostkę i walczyć z przeciwnikami, zdobywać doświadczenie oraz personalizować głównego bohatera i pojazdy.

- Wpadłem na pomysł stworzenia takiej gry dawno temu - pisze Megem. - Pewnego dnia zdecydowałem, że czas wreszcie urzeczywistnić swe marzenie. Będąc zawodowym artystą, projektantem gier i programistą, przez 10 lat pracowałem dla różnych firm zajmujących się grami. W końcu zdecydowałem się rzucić pracę i zostać w domu, by żyć jak pustelnik i skupić się na własnej grze. Tytuł, który tu widzicie, to rezultat mojej ciężkiej pracy - zajmowałem się nim przez ostatnie trzy lata dzień po dniu. Było to dla mnie osobiste wyzwanie, ale jestem pewien, że zdołam osiągnąć więcej z pomocą społeczności.

GramTV przedstawia:

W Warshift przenosimy się do roku 2062, na skolonizowaną planetę Enigma, która została zaatakowana przez agresywną rasę obcych przybyłych z równoległego świata poprzez Bramy Chaosu. Te niematerialne istoty zdołały stworzyć armię droidów mogących działać w każdym środowisku i w każdej temperaturze. Ich zmasowany atak był nie do odparcia. Połowa lądów Enigmy zamieniła się w pustynie. Aby stawić czoła przeciwnikom, Republika Kolonialna postanowiła nie ryzykować ludzkim życiem, lecz stworzyć cyber-strażników, ciężką maszynerię i drony, którymi zarządzają dowódcy posiadający umiejętność telepatii.

Warshift jest dostępne na Steamie w ramach Early Access w cenie 20 €.

Warshift - hybryda gier akcji, RTS i RPG stworzona przez jedną osobę

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
28/08/2015 14:21

wrogie jednostki są toche za bardzo jedno-kolorowe, ale po za tym wygląda ciekawie :)

Usunięty
Usunięty
28/08/2015 07:54

Wow, nieźle. Sam tworzę jakieś mniejsze projekty średnio co roku, więc wiem ile to wymaga pracy i czasu. Tutaj jest napisane, że facet tworzy to 3 lata - jak na jedną osobę, to jest cholernie szybko. Wyrazy szacunku, naprawdę.

Usunięty
Usunięty
28/08/2015 00:55

> Poza tym pewnie w tym czasie podejmowal sie freelancingu. ;)"Będąc zawodowym artystą, projektantem gier i programistą, przez 10 lat pracowałem dla różnych firm zajmujących się grami. "Po 10 latach pracy na tych stanowiskach nie musiał raczej bawić się w żaden freelancing. Raczej nie ma żony i dzieci, więc jeśli żył w miarę oszczędnie, to mógłby bez pracy pociągnąć pewnie i z 10-20 lat.




Trwa Wczytywanie