Fallout Shelter podbił Androida

Patryk Purczyński
2015/08/19 18:30
8
0

Od debiutu Fallout Shelter na Androidzie minęło raptem kilka dni. W tym krótkim czasie produkcja Bethesdy wykręciła zawrotne statystyki.

Fallout Shelter podbił Androida

Ponad miliard rozpoczętych sesji, ponad 29 milionów rozegranych godzin, blisko 82 miliony narodzonych dzieci i ponad 85 milionów utworzonych schronów - oto bilans pierwszych kilku dni Fallout Shelter na Androidzie. Obeszło się bez niespodzianek - gra powtórzyła sukces wersji na iOS po tym, jak do sklepu Play trafiła w połowie ubiegłego tygodnia.

Z udostępnionych przez Bethesdę statystyk wynika ponadto, że w Fallout Shelter na Androdzie:

  • na bezroża wypuściło się prawie 65 milionów mieszkańców schronu
  • blisko 21 milionów zmarło podczas eksploracji
  • wybuchło prawie 120 milionów pożarów
  • odnotowano ponad 40 milionów napadów na schron
  • prawie 120 milionów razy gracze musieli walczyć z plagą robactwa

GramTV przedstawia:

Dokładne statystyki ilustruje poniższa infografika. My tymczasem zachęcamy do lektury naszej recenzji Fallout Shelter, pisanej jeszcze na podstawie wersji na iOS. Jeśli dopiero planujecie zacząć zabawę z tym tytułem, rzućcie również okiem na poradnik dla początkujących graczy.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
20/08/2015 12:44

Mi się wydaje, że właśnie brak mikrotransakcji nachalnie wyskakujących z każdego menu i brak tradycyjnych zegarków (te od podstawowych zasobów skracają się bardzo mocno w miarę postępów w grze) przyciągnęło mnie do gry bardziej niż inne podobne gry mobline. Piszecie, że mają identyczną mechanikę co nie jest do końca prawdą. W większości gier takich jak CoC czy Rival Kingdoms trzeba czekać często po kilkanaście godzin lub nawet kilka dni żeby coś wybudować, a jedyna możliwość skrócenia czasu oczekiwania to płatność prawdziwymi pieniędzmi. Tutaj za wszystko płacimy w kapslach, których tempo zdobywania zależy od ilości ludzi w schronie (im więcej tym częściej dostajemy za level up, stat up) i od ilości i doświadczenia ludzi wysłanych w teren, możemy stworzyć ekipę, która tak się będzie zazębiać jeśli chodzi o wyjscia i powroty, że kasa będzie wpływać na tyle często, że można coś wybudować lub upgradować kilka razy dziennie.

Usunięty
Usunięty
20/08/2015 09:25

Gdyby nie fallout to w ogóle bym tego nie zainstalował. Jest pierdyliard tytułów z IDENTYCZNĄ mechaniką.

Amiga4ever
Gramowicz
20/08/2015 00:04

Gra super ino przydało by się ją trochę bardziej rozbudować. Najbardziej brakuje planowanych ataków na bazy maruderów itp.




Trwa Wczytywanie