Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem dla modów

Małgorzata Trzyna
2015/08/14 16:30
7
0

Modderzy mogą już podmieniać m.in. tekstury, modele obiektów czy statystyki przedmiotów w grze.

Wiedźmin 3: Dziki Gon ze wsparciem dla modów

Jeśli zajmujecie się tworzeniem modyfikacji lub zdarza się wam z nich korzystać i chętnie zmienilibyście w Wiedźminie 3: Dziki Gon to i owo, mamy dobre wieści - od dziś możecie pobrać narzędzia, które pozwalają importować i eksportować tekstury, podmieniać siatki obiektów czy zmieniać statystyki i właściwości istniejących przedmiotów.

GramTV przedstawia:

Prócz narzędzi, na forum Wiedźmina 3 znajdziecie linki do dokumentacji, w której wyjaśniono, w jaki sposób ich używać, opis przeprowadzający przez proces stworzenia wybranych modów krok po kroku oraz przykładowe mody.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
15/08/2015 00:19

Ciekawi mnie czy baza modów osiągnie rozmiary tej ze Skyrima. Ja osobiście nadal czekam na coś w rodzaju "generatora zleceń", który umożliwiłby nam bez końca wypełniać zlecenia na różne bestie. Pewnie sporo osób się ze mną nie zgodzi, ale mi generowane zlecenia z gildii złodziei w Skyrim bardzo się podobały. Mapa w wiedźminie po wykonaniu wszystkich questów staje się strasznie pusta. A co do modów to czekam, aż jakiś mod zniesie to głupie ograniczenie używania tylko dziewięciu skilli naraz co całkowicie pozbawia sensu levelowanie postaci powyżej 30 poziomu.

Usunięty
Usunięty
14/08/2015 18:26

Nadmienię że to jest ten mod :P http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/192/?

Alexei_Kaumanavardze
Gramowicz
14/08/2015 18:13

Nadmienię, że to debug mode, a nie mod, ale co ja tam wiem;]




Trwa Wczytywanie