Patch 1.08 do Wiedźmina 3 już dostępny na wszystkich platformach

Małgorzata Trzyna
2015/08/09 14:30

Łatka poprawia wydajność oraz naprawia rozmaite błędy związane z rozgrywką, zadaniami, osiągnięciami i nie tylko.

Patch 1.08 do Wiedźmina 3 już dostępny na wszystkich platformach

CD Projekt RED ogłosił, że patch 1.08 do Wiedźmina 3 jest dostępny na PC, PS4 i Xboksie One. W dużym skrócie, poprawi on wydajność, naprawi rozmaite błędy, naprawi problemy z odblokowywaniem osiągnięć i wprowadzi pewne zmiany związane z pojawieniem się w przyszłości trybu Nowej Gry Plus. Oto pełna lista:

Wydajność

  • Poprawiono ogólną wydajność gry i usunięto problemy, które mogły pojawić się w aktualizacji 1.07.

Interfejs

  • W japońskiej wersji gry na konsoli PS4 naprawiono problem, który powodował, że elementy w tle migały podczas czytania pewnej książki.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem się niektórych części mapy Kaer Morhen.

Rozgrywka

  • Usunięto rzadki błąd powodujący, że przedmioty znikały ze skrzynki gracza.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że czasami Geralt mógł się zablokować podczas próby biegu.
  • Okienko interakcji umożliwiające lootowanie nie będzie już pojawiać się na "pustych" obiektach.
  • Naprawiono błąd w jednej z animacji walki krasnoludów.
  • Głowy odcięte podczas ciosów kończących nie będą już znikać.
  • Gracze mogą wykonać przewrót w przód tuż przed lądowaniem po skoku niwelując tym samym znaczną część obrażeń wynikającą z upadku. Został dodana odpowiednia wzmianka w samouczku na ten temat.
  • W aktualizacji 1.07 wymagane poziomy do używania niektórych przedmiotów zostały podniesione, co spowodowało, że gracze zostali ze sprzętem, którego nie mogli używać. W łatce 1.08 zostaje wprowadzony eliksir Godziny Wilka. Eliksir ten pojawi się w ekwipunku każdego gracza, który zainstaluje łatkę. Obniży on poziom wymagany do użycia sprzętu na dokładnie godzinę. Pozwoli to graczom na zdobycie brakujących poziomów lub znalezienie zastępczego wyposażenia. Po upływie jednej godziny, efekt eliksiru przestanie działać i wymagania względem poziomów wrócą do stanu sprzed zażycia Godziny Wilka.
  • Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli porównywać swoich przedmiotów z tymi oferowanymi przez kupca.

GramTV przedstawia:

Osiągnięcia

  • Gracze mogą ponownie zdobywać osiągnięcie "Kolekcjoner Kart".
  • Osiągnięcia w wersji PC znów działają poprawnie i są odblokowywane wraz z postępem gracza.

Grafika

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wnętrza budynków nie zawsze wyświetlały się poprawnie na mapie.
  • Usunięto problem powodujący, że niektóre elementy świata nie doczytywały się wcale, a część powodowała widoczne błędy graficzne w Novigradzie.

Zadania

  • Naprawiono problem w zadaniu "Serce nie sługa", który uniemożliwiał jego zakończenie nawet w przypadku gdy gracz kupił wino w karczmie Zimorodek.
  • Naprawiono problem, przez który Geralt czasem ginął po podróży do Velen w zadaniu "Coś się kończy, coś się zaczyna".
  • Wejście do miejsca, w którym można znaleźć Kamień Słoneczny nie będzie już zablokowane jeśli gracz przedwcześnie opuści teren w zadaniu "Kamień Słoneczny".
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał ukończenie zadania "Dorwać Juniora".
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom ukończenie zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Żmii" z powodu zamkniętej bramy.
  • Usunięto problem, który sprawiał, że gracze nie mogli zbadać pokoi w zadaniu "Sprawy Rodzinne" i tym samym uniemożliwiał dalszy postęp gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli ukończyć zadania "Tajemniczy Handlarz".
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli porozmawiać z Vernonem Roche podczas zadania "Oko za oko"
  • Naprawiono błąd powodujący, że Roche zostawał w swoim obozie zamiast iść na Most Oxenfurcki w zadaniu "Dorwać Juniora".
  • Usunięto problem, który sprawiał, że czasami Yennefer nie pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania "Wielka ucieczka".
  • Utopce nie będą teraz tak szybko zabijać Nidasa w zadaniu "Czarna perła".
  • Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania podczas zadania "Ażeby widłogona zwabić...".
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący, że piwnica była zamknięta w zadaniu "Królewski Gambit".
  • Naprawiono problem sprawiający, że gracze nie mogli uwolnić kupca podczas wydarzenia "Ludzie w opałach" w okolicach Wsi Glińsk.
  • Trolle w Kręgu Żywiołów nie będą już atakować Geralta jeśli wybierze pokojowe rozwiązanie.
  • Naprawiono problem powodujący, że gracze nie byli w stanie porozmawiać z Vernonem Roche w zadaniu "Towarzysze broni".
  • Usunięto problem uniemożliwiający zdobycie karty Zoltana.

Ogólne

  • Wprowadzono szereg funkcjonalności przygotowujących grę na wprowadzenie nowego trybu - Nowej Gry Plus - w niedalekiej przyszłości.
Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
11/08/2015 12:03
Dnia 10.08.2015 o 12:22, Piotrek_K napisał:

Jak wyglada sprawa dzialania gry na PS4? Rzeczywiscie lepiej? Czy ostatnim zwyczajem gorzej?

Jest lepiej, ale idealnie nie jest.

Usunięty
Usunięty
11/08/2015 12:01

No nie miałem właśnie tej opcji z przykładami więc chyba jest tak jak napisałeś.Dzięki.

Usunięty
Usunięty
10/08/2015 18:03
Dnia 09.08.2015 o 23:36, gumeczka napisał:

Spoiler

A mogłeś wybrać czy mozna walczyć tylko z wilkołakiem czy z wszystkimi ?? Bo w poradniku czytałem że można a po paczu od razu sie na mnie wszyscy rzucili

Spoiler

Tak. Można było w dialogu albo wybrać opcję, że nie ma sensu z nimi gadać i masz zamiar ich zabić, albo zacząć wymieniać co dobrego zrobiłeś dla potworów i po podaniu dwóch przykładów wszyscy poza wilkołakiem uznawali, że jesteś "dobry" i z tobą nie walczyli. Może jest jeszcze taka możliwość, że po prostu w poprzednich zadaniach nie decydowałeś o tym, żeby pomóc danym potworom i dlatego nie było nawet opcji przekonania do siebie reszty, ale to tylko moje przypuszczenia.




Trwa Wczytywanie