Obydwa podmioty zdecydowały wspólnie o tym, że trzeba powiedzieć graczom wprost o zasadach ekskluzywności Rise of the Tomb Raider.
Obydwa podmioty zdecydowały wspólnie o tym, że trzeba powiedzieć graczom wprost o zasadach ekskluzywności Rise of the Tomb Raider.
Jak się okazuje, wyjaśnienie sytuacji i oczyszczenie atmosfery było wspólną decyzją Microsoftu oraz Square Enix. - Chcieliśmy upewnić się, że nie będzie nieporozumień. Dziś wiadomości (od fanów - dop. red.) są po to, aby ich słuchać, a gdy pojawią się pytania, musimy zrobić wszystko, aby na nie odpowiedzieć - powiedział Phil Rogers, szef Square Enix na USA i Europę.
- W pewnym momencie wraz z Microsoftem poczuliśmy, że lepiej byłoby wyjaśnić, że mamy już wstępną datę premiery na PC, natomiast na konsolach celujemy w 12-miesięczny okres ekskluzywności. Pomyśleliśmy po prostu, że we wszystkich wspólnym interesie i najlepiej dla graczy będzie, jeżeli będą o tym wiedzieć - dodał Phil.