Fallout 4 i masakra na ekranie! - Gamescom 2015

gram.pl
2015/08/07 01:18

Fallout 4 to jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego roku, ale niestety prezentacja tego tytułu na Gamescomie mocno rozczarowała obecnego na pokazie Myszastego. Co poszło nie tak?

GramTV przedstawia:

Komentarze
42
Usunięty
Usunięty
12/08/2015 08:07

Jeśli ktoś chciałby zobaczyć ten zwiastun z Gamescomu, o którym opowiadał Myszasty, to może poszukać na niektórych "nietypowych" stronach :)Linku do filmiku nie dam, ale tutaj można samemu o tym przeczytać i znaleźć odpowiedni link :) http://kotaku.com/thousands-of-people-have-watched-leaked-fallout-4-foota-1723429196

Usunięty
Usunięty
10/08/2015 15:37
Dnia 10.08.2015 o 13:43, lisek1343 napisał:

Co? Co się z nimi stało? Pytasz jeśli chodzi o studio, które raz za razem dostaje najważniejsze nagrody za swoje gry i cenią je sobie dziesiątki milionów ludzi na całym świecie? Seriously? :D Co za brednie gadasz. Odpowiem ci, robią po prostu swoje, czyli świetne gry i nikt logicznie myślący nie powie, że temu studiu coś się mogło stać.

Gdybyś zrozumiał o czym napisałem w pozostałej części posta, a nie odpisał na pytanie wycięte z kontekstu, to może odpisałbyś innym tonem.

Dnia 10.08.2015 o 13:43, lisek1343 napisał:

No chyba żeś fanboj innej marki to wtedy wiadomo, logika przysłonięta jest subiektywizmem i hejterstwem.

Wut, jakiej niby innej marki i co ona miałaby tutaj do rzeczy? oO Jeżeli chodzi o fanbojostwo, to co najwyżej u ciebie można je stwierdzić, skoro z pyskiem wyskakujesz do każdej osoby, która śmiała powiedzieć o ich grach złe słowo (vide http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=102030&pid=6).

Usunięty
Usunięty
10/08/2015 13:43

> Grając w Fallout 3 odnosiłem wrażenie, że VATS postanowiono wrzucić do gry tylko dlatego,> że strzelanie w czasie rzeczywistym strasznie kuleje - i tylko dlatego. Bez tego gra> byłaby jednym z najgorszych FPSów w jakie grałem, giwery dawały zero satysfakcji, a pokraczne> animacje tylko utrudniały celowanie. Przynajmniej to poprawili względem F3.>> Co do wspaniałości światów wykreowanych przez Bethesdę - to są IMO puste parki rozrywki.> Ta wielka swoboda, o której tak pieją od lat, wygląda mniej więcej tak, że po liniowym> wprowadzeniu jesteśmy wrzucani do otwartego świata, a gra polega na odwiedzaniu kolejnych> ''atrakcji'' na mapie, ubieraniu postaci w nowe ciuszki i giwery i dekorowaniu swojego> domku (teraz będzie je można nawet budować, brr). Nie silą się na wywołanie tzw. ''suspension> of disbelief'', ich gry są zupełnie płytkie pod względem merytorycznym, design świata> jest pozbawiony spójności i logiki (wygląda to tak, jakby wrzucali do gry miejscówki,> bo ładnie wyglądają), dialogi sprawiają wrażenie pisanych na kolanie przez średnio rozgarniętego> gimnazjalistę (miejscami aż skręca człowieka z zażenowania - aż łapię się za głowę kiedy> myślę o tym, że ktoś za to dostał [pewnie niemałe] pieniądze), podobnie z fabułą.>> Naprawdę nie mam zielonego pojęcia co się z nimi stało po Morrowindzie, wie kto czy odeszły> od nich jakieś znaczne osoby? Ta gra miała dopiero bogaty, ciekawy świat (również wizualnie).> Dla przykładu taka historyjka, ostanio się na nią natknąłem na jakimś forum - http://abload.de/img/ibj3sbf1ncpzp55upy8.jpg.Co? Co się z nimi stało? Pytasz jeśli chodzi o studio, które raz za razem dostaje najważniejsze nagrody za swoje gry i cenią je sobie dziesiątki milionów ludzi na całym świecie? Seriously? :D Co za brednie gadasz. Odpowiem ci, robią po prostu swoje, czyli świetne gry i nikt logicznie myślący nie powie, że temu studiu coś się mogło stać. No chyba żeś fanboj innej marki to wtedy wiadomo, logika przysłonięta jest subiektywizmem i hejterstwem.




Trwa Wczytywanie