Gamescom 2015: Zobacz 16-minutowy gameplay z Dark Souls III!

Adam "Harpen" Berlik
2015/08/05 17:36

Jest też walka z bossem.

Gamescom 2015: Zobacz 16-minutowy gameplay z Dark Souls III!

W sieci dostępny pełnokrwisty gameplay z Dark Souls III, kolejnej odsłony serii RPG akcji, której reżyserem jest Hidetaka Miyazaki. Gracze, którzy są obecni na targach gamescom, mogą zapoznać się z wersją demo przygotowano z myślą o targach w Kolonii. Pozostali mogą obejrzeć materiał widoczny poniżej. Zachęcamy również do obejrzenia trailera, który zaprezentowano wczoraj na konferencji Microsoftu poprzedzającej gamescom.

Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, Dark Souls III jest nieco szybsze od wcześniejszych części, ale nie ma mowy o tempie znanym z Bloodborne, najnowszej produkcji From Software. Mimo zwiększonej dynamiki, walka nadal ma charakter taktyczny i zmusza do obserwowania zachowania przeciwnika i uczenia się jego ciosów. Trzeba wiedzieć, kiedy zablokować atak wroga, a kiedy opuścić tarczę i skorzystać z miecza.

Możemy także uspokoić tych, którzy obawiali się, że Dark Souls III będzie łatwiejsze – From Software nie zrywa z tradycją serii, a zatem należy spodziewać się wysokiego poziomu trudności. Pokonywanie kolejnych wrogów będzie stanowić wyzwanie, a gdy już przejdziemy dany fragment, odczujemy niesamowitą satysfakcję. Tak, jak wcześniej, rozwijać ma się gracz, a nie postać, którą steruje.

GramTV przedstawia:

Dark Souls III zmierza na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz PC, a jej premiera odbędzie się na początku 2016 roku.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
07/08/2015 11:04
Dnia 07.08.2015 o 10:29, artistic111 napisał:

To ja wolę choinki ;) Spotkajmy się na nieudeptanej ziemi, przywalisz mi mieczem i zobaczymy czy też tak "chlupnie" :D

Ale tylko pod warunkiem, że będą wokół Ciebie latały czerwono-zielone światełka.

Dnia 07.08.2015 o 10:29, artistic111 napisał:

Co do walki to uważam, że jest za szybka. Nie tak agresywna jak w BB ale jednak w moim mniemani bliżej jej do tej z BB niż DkS.

O DkS wypowiadać się nie mogę, grałem dopiero w DkS:SotFS, i rozgrywka była wolniejsza niż w BB. Nie aż tak wolna, jak widziałem na gameplayach z DS/DkS, ale zdecydowanie mniej dynamiczna. Ok, może spora w tym "wina" mojego sposobu gry (ani razu nie użyłem tarczy), ale żółwia to nie przypominało.

Dnia 07.08.2015 o 10:29, artistic111 napisał:

Tylko nie chcę widzieć jej wpływów w DkS.

Obawiam się, że tego nie unikniesz. Głównie z tego powodu, że BB odniosło za duży sukces, by tak po prostu je pominąć przy tworzeniu nowej odsłony. To trochę tak, jak z Battlefieldami czy CoDami - kolejne ich odsłony sprzedają się w milionach egzemplarzy, więc na powrót do korzeni nie ma szans.

Dnia 07.08.2015 o 10:29, artistic111 napisał:

I jeszcze odniosę się do walki z bossem. Strasznie mi przypomina Amelię. Chodzi mi o sposób w jaki się porusza. Zastanawiam się czy nie użyli chociaż po części jej modelu.

To przecież normalne, From od dawna wykorzystuje starsze move-sety w kolejnych grach.

Dnia 07.08.2015 o 10:29, artistic111 napisał:

Koniec końców mogę się mylić i teraz odnoszę mylne wrażenie. Na ten moment czuję tak a nie inaczej.

To okaże się w lutym.Ja sam mam mieszane uczucia, głównie dlatego, że SotFS mnie jakoś nie zachwycił. W BB spędziłem kupę czasu i ciągle czuję niedosyt, w SotFS ukończyłem wątek fabularny i jakoś mnie nie ciągnie do kończenia DLC. Pewnie je przejdę, ale głównie dlatego, że jestem gadżeciarzem i lubię acziwki, więc chcę zebrać

Spoiler

czary, hexy i resztę śmieci do osiągnięć

. Sama gra mnie nie wciągnęła tak, jak BB. Pomimo różnorodności broni (w BB biegam tylko z Threaded Cane i LHB na bossów), możliwości ulepszania pancerza itp., gra nie przemawia do mnie tak, jak BB. Dlatego tu pozwolę sobie się nie zgodzić z tym, by DS3 nie szło w stronę BB. Dla mnie to najlepsze, co może się zdarzyć, bo będę miał powód by tę grę kupić. Jeśli będzie bardziej zbliżone do DS2, trzeba będzie to poważnie rozważyć. Szczególnie, że pod koniec 2015 roku będzie trochę wydatków na gry (chociażby Battlefront).

artistic111
Gramowicz
07/08/2015 10:29

Dnia 06.08.2015 o 08:09, Ring5 napisał:

Ale fakt, że w dwójce wyglądamy jak choinka, gdy założymy pierścienie z aurami, już nie przeszkadza? ;) Z dwojga złego jednak już wolę fakt, że po intensywnej walce nasza postać nosi jej ślady na ubranku.

To ja wolę choinki ;) Spotkajmy się na nieudeptanej ziemi, przywalisz mi mieczem i zobaczymy czy też tak "chlupnie" :D

Dnia 06.08.2015 o 08:09, Ring5 napisał:

Raz jeszcze zapytam: nie podoba Ci się lokacja, czy nie podoba Ci się fakt, że "wygląda jak Bloodborne"? I czy możesz przy okazji powiedzieć, co w niej niby wygląda jak Bloodborne? Bo chyba w dwie różne wersje BB graliśmy...

Lokacja mi się podoba a nie podoba mi się to, że kojarzy mi się z BB w szczególności przechadzka po dachach od około 11 minuty. To tak jak część mojej rodziny uważa, że mój młodszy brat jest do mnie podobny a część, że jeden z nas jest listonosza ;)Co do walki to uważam, że jest za szybka. Nie tak agresywna jak w BB ale jednak w moim mniemani bliżej jej do tej z BB niż DkS. Ale przyznam, że rolki jak z jedynki. Prawda jest też taka, że ciężko to jednoznacznie ocenić po tak krótkim materiale.A zarzutów BB nie stawiam. Nie mam absolutnie nic do tej gry. Tylko nie chcę widzieć jej wpływów w DkS. Rozumiem ruch From ale nie znaczy to, że musi mi się to podobać.I jeszcze odniosę się do walki z bossem. Strasznie mi przypomina Amelię. Chodzi mi o sposób w jaki się porusza. Zastanawiam się czy nie użyli chociaż po części jej modelu.Koniec końców mogę się mylić i teraz odnoszę mylne wrażenie. Na ten moment czuję tak a nie inaczej.

KannX
Gramowicz
06/08/2015 12:49

Zacytuję jednego z komentujących na YT:"This is the ultimate souls game. Demons Souls interiors, Dark Souls exterior and Bloodborne speed."Zgadzam się w pełni. Szkoda tylko że grafika taka słaba, choć animacje są całkiem dobre.




Trwa Wczytywanie