Już w ten weekend odbędzie się trzecia edycja imprezy meetYT!

gram. pl
2015/08/03 13:15
9
0

Dokładnie za pięć dni do Krakowa zjadą nie tylko największe gwiazdy polskiego YouTube'a, ale i tysiące ich fanów.

Już w ten weekend odbędzie się trzecia edycja imprezy meetYT!

Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO w Krakowie stanie się w ten weekend miejscem niezwykłego wydarzenia, w postaci trzeciej edycji imprezy meetYT. Poprzednio gościliśmy tysiąc uczestników i ponad setkę popularnych twórców. Tym razem wydarzenie odbędzie się na dużo większą skalę. Maksymalnie podnosimy poziom wrażeń i gwarantujemy, że będzie co wspominać! - zachęcają twórcy na oficjalnej stronie imprezy. Już teraz wiadomo, że wśród gości pojawią się m.in. Stuu Games, Gimper, Ravgor, Karol Dąbrowski, Naruciak, Ajgor Ignacy, Martin Stankiewicz, Littlemooonster96, Kaiko, KaLi, Yachostry, Husiek Gaming, Negatyw, Kosper, Rembol, Agnieszka Grzelak, a będzie ich o wiele, wiele więcej!

To jednak nie koniec atrakcji, bo oprócz spotkań z twórcami organizatorzy imprezy zaplanowali także konkurs cosplay, konkurs wokalny, turnieje gier komputerowych (League of Legends czy Counter Strike: Global Offensive), spotkania z cosplayerami oraz twórcami internetowymi, zamknięte panele dla uczestników z biletami premium oraz całą masę atrakcji i niespodzianek na scenie głównej - np. talk-show z twórcami gier komputerowych, pytania i odpowiedzi na żywo z youtuberami, występ Sylwii Przybysz czy mecz gwiazd! Jeżeli mieszkacie w Krakowie lub okolicach, albo tylko będzie w ten weekend w pobliżu, wpadajcie śmiało na meetYT 3, gdzie poznacie całą masę znanych twórców oraz ich fanów.

GramTV przedstawia:

Plan wydarzenia:

  • 9:30 – wpuszczenie mediów oraz gości z biletami PLATINUM
  • 10:00 – otwarcie wszystkich wejść i wpuszczenie gości
  • 10:30 – oficjalne rozpoczęcie imprezy na scenie głównej – poinformowanie o planie imprezy
  • 11:00 – 15 minut z Stuu Games!
  • 11:15 – pierwszy panel
  • 12:00 – konkursy oraz talk show z udziałem twórców gier komputerowych
  • 12:30 – przygotowanie sceny pod mecz gwiazd
  • 13:00 – mecz gwiazd w CS/LoL (10 youtuberów na scenie)
  • 14:30 – występ Sylwii Przybysz
  • 15:00 – konkurs Twoja Szansa!
  • 16:00 – konkurs cosplay
  • 17:00 – Q&A z Kaiko! /w. Sheo i Kaluch
  • 17:45 – 15 minut z Sheo!

Niezbędne informacje:

Komentarze
9
Zekzt
Gramowicz
03/08/2015 17:42

Dnia 03.08.2015 o 15:29, Kadaj napisał:

Jejku, to skrót - niedojrzali intelektualnie twórcy przyciągają niedojrzałych intelektualnie odbiorców, którzy tam najłatwiej znajda odpowiadająca sobie rozrywkę. Jak chcesz, to możesz to zmienić na "my gópki". :3

Spokojnie - zapytałem, bo nie wiedziałem ^^Czy niedojrzały twórca przyciąga takich widzów - tez bym polemizował. Wiadomo, ze mainstream przyciąga masy, stąd taki a nie inny content na kanałach dużych YTberów [czyli CS:GO, idiotyczne openingi których sensu nigdy nie pojmę - tu tycza się gier wszelakich nie tylko cs''a =P, legendarny minecraft, cody, bfy, top list sprzedaży = top contentu na yt], bo jest gwarancja, że przyciągnie małolatów.Paradoksalnie - najłatwiej doić takich małoletnich widzów na kasie, bo widz starszy w powiedzmy 7/10 przypadków wie jak działają reflinki, wie, ze sklepy z losowymi kluczami to wałek, nie wysyła dotacji na byle co tylko dotuje to co naprawdę uważa za wartościowe etc.Młodziaki natomiast, dla szpanu nawet przed kolegami w szkole wytrzasną kasę od rodziców i można ich doić jak kurę ze złotymi jajami xDNajsmutniejsza jest ta perfidniej i walenie ściemy w żywe oczy, zwłaszcza jak przysłowiowo "gówno uderzy w wentylator" [ot tu można przypomnieć kolegę Rojewskiego który zrobił z siebie błazna i dał się wkręcić w projekt Grażyna Żarko, potem jego tłumaczenia i przeprosiny - to było bezcenne video :)]O maszynie marketingowej na YT można by pisać długo, bo jest jeszcze cała tona zagadnień, ot chociażby 90% pseudo-recenzji sponsorowanych, wciskanie ludziom wszelakiego badziewia bo się dostanie profity lub gratisy, sklepy z koszulkami i kubeczkami gdzie ceny są najmniej "dyskusyjne" [nie czepiam się idei sklepów, nie czepiam się zarabiania - nikt tam nikogo nie zmusza, ale już kwestia jakiegoś chorego podbijania cen za produkty naprawdę przeciętnej, niekiedy bazarowej jakości, to chora polityka, a robią to ludzie, którzy tak ochoczo jada po firmowych przedmiotach i wyśmiewają się z tego jak koncerny doliczają konsumentom marze za znaczek znanej marki - hipokryzja do kwadratu]

elmartin
Gramowicz
03/08/2015 17:14

Niestety, muszę się zgodzić z Zekzt-em. Dla mnie taki YT to tylko miejsce, w którym raz na "ruski rok" szukam czegoś konkretnego, np. materiału z jakiejś gry, ale dla nastolatków to jest "drogowskaz" życiowy. Podobnie jak wszystkie tzw. media społecznościowe, paskudne określenie.Nie mam konta na żadnym FB czy innej klasie i w ogóle mi tego nie brakuje, ale dzieci i młodzież nie mogą bez tego żyć.Gdyby ktoś napisał coś, cokolwiek, o mnie gdzieś w tych mediach, czy powiedziałby coś na YT, to by po mnie spłynęło jak po kaczce, ale co innego w "świecie" moich córek.To są bardzo niebezpieczne zjawiska dla psychiki dzieci i trzeba na to bardzo uważać.

Usunięty
Usunięty
03/08/2015 16:36

Kiedy? 8 sierpnia Sierpień jest jeden, impreza jest ósmego [dnia] sierpnia. ;P




Trwa Wczytywanie