Szef Square Enix: dopiero po trzech częściach można stwierdzić, czy nowa marka odniosła sukces

Małgorzata Trzyna
2015/07/23 10:30
0
0

Matsuda chciałby, by gra Setsuna odniosła wystarczająco duży sukces, by mogła się rozwinąć i stać się ważnym tytułem.

Szef Square Enix: dopiero po trzech częściach można stwierdzić, czy nowa marka odniosła sukces

Szef Square Enix, Yosuke Matsuda, uważa, że niełatwo osiągnąć sukces natychmiast, startując z nową marką. Twierdzi, że twórcy eksperymentują, tworząc dwie pierwsze odsłony, a jeśli seria rozwinie się w wystarczającym stopniu, trzecią część mogą stworzyć z większym rozmachem. Chciałby, by Setsuna - nowa gra powstająca w studiu Tokyo RPG Factory - z czasem stała się ważnym tytułem. Niewykluczone zatem, że po premierze pierwszej części, planowanej na przyszły rok, pojawią się kolejne - pod warunkiem, że wzbudzi ona wystarczająco duże zainteresowanie.

GramTV przedstawia:

- Rozwój nowej marki jest bardzo ważny - powiedział Matsuda w rozmowie z Famitsu. - Jestem przekonany, że trudno natychmiast osiągnąć sukces i stworzyć dużą markę. Wystarczy spojrzeć wstecz na przemysł gier, by przekonać się, że wiele produkcji rozwija skrzydła dopiero po wydaniu trzeciej odsłony. Oczywiście, bywają przypadki, że jest zupełnie na odwrót. Dopiero po ukazaniu się trzech gier można stwierdzić, czy dana marka odniosła prawdziwy sukces czy nie. Jeśli trzecia część została dobrze przyjęta, wówczas wszystko jest w porządku.

Na koniec ciekawostka - jak podaje Kotaku, tytuł "Setsuna" nie pochodzi od japońskiego słowa "Setsuna" ("natychmiast", "moment"), lecz od słowa "Setsunasa" ("rozdzierający serce"). Twórcy skupią się w grze właśnie na tematyce smutku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!