Jade Raymond dołącza do EA i staje na czele Motive Studios

Małgorzata Trzyna
2015/07/13 17:15

Raymond została szefową nowego studia Motive, które pomoże w pracach nad Mass Effect: Andromeda i nową odsłoną Star Wars.

Jade Raymond dołącza do EA i staje na czele Motive Studios

Jade Raymond, znana jako producentka gier z serii Assassin's Creed, do niedawna pełniąca funkcję dyrektora zarządzającego Ubisoft Toronto, dołączyła do EA i została szefową nowo powstałego studia Motive, z siedzibą w Montrealu w Kanadzie.

- Nie wyobrażam sobie bardziej ekscytującego momentu, by dołączyć do EA - pisze Raymond. - Podczas pierwszej rozmowy z Patrickiem Söderlundem dyskutowaliśmy o grach, które uwielbiamy, oraz o tym, co można wykorzystać w przyszłości. Mówiliśmy o innowacyjnych doświadczeniach, jakie chce zaoferować EA, oraz o tym, czego pragną gracze. To dodaje energii, kiedy widzę, że EA wkłada więcej pasji w gry niż kiedykolwiek wcześniej.

GramTV przedstawia:

Raymond dodała, że Motive będzie ściśle współpracować z BioWare, które zajmuje się Mass Effect: Andromeda. Podkreśliła, że jej zespół będzie działać kreatywnie, rozpocznie prace nad zupełnie nową marką i pomoże przy ciekawych projektach, z czego pierwszy to gra Star Wars, której dyrektorem kreatywnym jest Amy Henning.

- Jestem wielką fanką gier Visceral i czuję się zaszczycona, mogąc współpracować z tak utalentowanym zespołem, któremu przewodzi Scott Probs. Od lat znam także Amy Henning i podziwiałam jej pracę nad grami Uncharted! Bardzo się cieszę, że to ona jest dyrektorem kreatywnym pierwszego wielkiego projektu, nad którym będziemy pracować w Montrealu. Okazja, by współpracować z nią i z zespołem Visceral oraz zajmować się uniwersum Star Wars trafia się tylko raz w życiu.

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
16/07/2015 21:15

Kompletnie nie trawię serii Assassins Creed. Te gry nie mają duszy i przechodzą się same. Jeśli klimat AC to jej zasługa, jeśli podobny styl wniesie do nowego Mass Effect, to dla mnie szykuje się co najmniej lekka porażka.

Usunięty
Usunięty
15/07/2015 08:58

Jade juz od jakiegoś czasu była odsuwana przez Ubisoft. Nawet powierzenie jej prac nad Splinter Cell: Blacklist (który nota bene uważam za grę wspaniałą i niedocenianą) zostało odebrane przez branżowych dziennikarzy jako lekkie odsunięcie na bok. A jeśli ktoś ma ambicje, a jest odsuwany zaczyna szukać nowej pracy. Przygarnęło ją EA i teraz ci, co może niekoniecznie interesują się grami EA, od czasu do czasu sprawdzą "co tu słychać u Pani Raymond". Mają fachowca i dobry PR - sytuacja win-win :)

hans_olo
Gramowicz
14/07/2015 20:00
Dnia 14.07.2015 o 09:02, ozoqq napisał:

Wzmocnienie i dla Ubisoftu, i dla EA jednocześnie?

Ogólnie to ona już pracowała w EA. Mi to wygląda na na takiego ping ponga "a weźcie ją sobie", "nie to wy ją weźcie".




Trwa Wczytywanie