Uncharted 4 w 60 fps? Taki jest cel dla trybu multiplayer

Patryk Purczyński
2015/06/30 15:38
4
0

Główny projektant Uncharted 4: A Thief's End opowiada o kwestiach technicznych związanych z grą oraz o demie zaprezentowanym podczas targów E3.

Uncharted 4 w 60 fps? Taki jest cel dla trybu multiplayer

- Chcemy, by Uncharted wyglądało możliwie najlepiej. Solidna liczba klatek na sekundę jest rzeczą najważniejszą. Musi być stała - podkreśla Kurt Margenau, główny projektant w studiu Naughty Dog. Wcześniej twórcy Uncharted 4: A Thief's End twierdzili, że uzyskanie 60 fps będzie niewiarygodnie trudnym zadaniem.

Teraz Margenau przekonuje, że przynajmniej w trybie multiplayer taki jest cel Naughty Dog. - W trybie wieloosobowym mierzymy w 60 fps. Wiemy, z jakim uczuciem to się wiąże, z jaką żywą reakcją - mówi. W przypadku kampanii dla jednego użytkownika nie jest już jednak takim optymistą. - Jeśli spojrzeć na demo i to, ile się dzieje na ekranie... Na fizykę... To szalone - tłumaczy.

GramTV przedstawia:

Wspomniany gameplay został zaprezentowany podczas targów E3. Już jutro na swoim Twitchu Naughty Dog planuje pokazać rozszerzoną wersję dema Uncharted 4: A Thief's End.

Komentarze
4
Pureya
Gramowicz
30/06/2015 17:12

Multi w Uncharted był bardzo dobry. Spędziłem przy nim kilkanaście łądnych godzin i jeszcze mi się nie znudziło. Jednak w tym wszystkim uważam, że Multi w U3 był nieco przekombinowany. Wypadałoby nieco podrasować ten z U2 i byłoby gitens, a nie udziwniać i dodawać na siłę np. ileś tam dodatków do postaci, że o filmikach [z YT] nie wspomnę, bo na niektóre to się patrzeć nie dało.

elmartin
Gramowicz
30/06/2015 17:04

Dla mnie tryb multi, może w ogóle nie istnieć :)

Usunięty
Usunięty
30/06/2015 16:50

> o której ten pokaz ?Jutro o 20tej.




Trwa Wczytywanie