E3 2015: Sony chce wydać The Last Guardian w przyszłym roku, ale...

Patryk Purczyński
2015/06/17 14:16
3
0

Sony co prawda pokazało na E3 upragniony gameplay z The Last Guardian, ale grę trzeba jeszcze wydać. Kiedy to się stanie?

E3 2015: Sony chce wydać The Last Guardian w przyszłym roku, ale...

- Dziękujemy za cierpliwość. Naprawdę to doceniamy. Pracujemy bardzo, bardzo ciężko, by ukończyć tę grę. Mamy nadzieję wypuścić ją w 2016 roku - mówił o The Last Guardian już po zakończonej konferencji Sony na E3 2015 Fumito Ueda. Nadzieja nie brzmi już tak pewnie, jak twarda deklaracja z samego pokazu, a znając historię tej konkretnej produkcji, trzeba się przygotować na ewentualność kolejnych przesunięć.

Sony wciąż wstrzymuje się też z ogłaszaniem konkretów na temat samej rozgrywki w The Last Guardian. Ueda tłumaczył natomiast, że Team ICO zdecydowało się na przesiadkę na PS4 ze względów biznesowych. Poza tym, zespół może teraz w pełni wykorzystać potencjał konsoli, by właściwie wyartykułować opowieść, emocje i wszystkie czynniki, które leżały w zamiarze twórców.

GramTV przedstawia:

Fumito Ueda zdradził również, że zarówno demo prezentowane za zamkniętymi drzwiami, jak i gameplay pokazany publicznie (to ta sama sekcja w grze) pochodziły ze środkowej części The Last Guardian. - Relacja między chłopcem a Trico jest już ustabilizowana, dlatego stworzenie słucha komend. Być może w dalszej części ta więź będzie jeszcze silniejsza i Trico lepiej zareaguje na polecenia - zapowiedział.

- The Last Guardian czerpie z ICO, gdzie najważniejszym elementem też była współpraca dwóch postaci. Zasięga też z Shadow of the Colossus, gdzie mamy do czynienia z dynamiczną interakcją z gigantycznymi stworzeniami. Fani tych dwóch elementów będą mieli dużo radości, kiedy dostaną grę w swoje ręce - zapewnił Ueda.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
17/06/2015 18:44

Ja tam jestem w szoku, że ta gra w ogóle jeszcze istnieje. Nie wiadomo ile czasu i środków poświęcono na jej produkcję przez te wszystkie lata, co rusz dopływały doniesienia o zawieszaniu/odwieszaniu prac, nie pokazywano nowych materiałów itd. Być może Sony zdało sobie sprawę, że taki akcent spodoba się fanom marki, a skoro temat znajdował się już na jakimś tam etapie produkcji, przeszedł wszystkie wstępne fazy projektowania itd. to jakiś tam w miarę stabilny punkt zaczepienia mieli.Kwestie techniczne przemilczę, surowa, skąpa estetyka gier Uedy zawsze stanowiła ledwie przystawkę do dania głównego, którym był specyficzny klimat i prosta, chwytająca za serce opowieść. W takiej formie TLG jest dla mnie bardziej autentyczny jako produkt Team Ico, ufam że Ueda doskonale wie które elementy kompozycji należy wyeksponować, a które usunąć na drugi i trzeci plan. Nie chciałbym, żeby tytuł zatracił swój niszowy charakter potrzebą zaspokojenia masowego odbiorcy, głodnego najnowszych technologi i chaosu efektów specjalnych. Chociaż to już nie ode mnie zależy;

Kafar
Gramowicz
17/06/2015 16:54

Bo to nie jest kwestia grafiki a stylistyki która nieodmienna jest w całej trylogii gier od tego twórcy. Ico i Shadows jak by iść tokiem Twojego myślenia to tez były brzydkie.

Usunięty
Usunięty
17/06/2015 14:37

Graficznie nadal wygląda jak tytuł na PS3. Trochę się rozczarowałem, ponieważ liczyłem na to, że gra będzie wyglądać dużo lepiej. Ostre krawędzie budynków wyglądają jak żywcem wyciągnięte z wersji na PS3, z resztą tak jak i cała reszta.Trzymam kciuki, a tym czasem czekamy na Phantom Pain :)




Trwa Wczytywanie