Heroes of the Storm pod koniec czerwca wzbogaci się o dodatek Eternal Conflict

Małgorzata Trzyna
2015/06/08 13:15

W Heroes of the Storm pojawią się kolejne elementy zaczerpnięte z Diablo - demon Butcher i mapa Battlefield of Eternity.

Heroes of the Storm pod koniec czerwca wzbogaci się o dodatek Eternal Conflict

Blizzard ogłosił, że pod koniec czerwca ukaże się dodatek do Heroes of the Storm, Eternal Conflict. Wprowadzi on do gry Butchera, znanego z Diablo i Diablo III, posługującego się hakiem i nożem rzeźnickim. Postać ta będzie mogła zżerać ciała zabitych, po każdej konsumpcji zwiększając siłę ataku o 1%. Możliwe będzie zadawanie nawet 25% dodatkowych obrażeń - pod warunkiem, że w międzyczasie Butcher nie zginie, gdyż śmierć oznacza wyzerowanie premii.

GramTV przedstawia:

Eternal Conflict przyniesie także nową mapę, Battlefield of Eternity. Przeciwnicy będą mogli korzystać z pomocy potężnego nieśmiertelnego anioła lub demona - w zależności po której stronie konfliktu staną. Naszym celem będzie pokonanie nieśmiertelnego z wrogiej drużyny, a następnie zniszczenie jej bazy.

Eternal Conflict trafi na serwery testowe 23 czerwca, właściwa premiera planowana jest na 30 czerwca.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
09/06/2015 21:40

Heh, no jak widać różnym ludziom pasują różne rzeczy. Hots na pewno będzie miał swoich zwolenników, ja wrócę do niego ponownie pewnie za jakiś rok jak będzie troche więcej postaci i może pozmienia się kilka rzeczy , które mnie drażnią.

marcin-malysza
Gramowicz
08/06/2015 23:14

> Gram w Lola chyba już od 6ciu lat, nie jestem jakimś hardkorowym fanbojem ale w porównaniu> Hots wypada blado. Starcia są jakieś takie miałkie, zupełnie pozbawione emocji, gra się> po prostu nudzi. Fajny system daily questów, spoko,że można za darmo odblokować skiny.> Ale już granie np takim supportem czy specjalistą to przynajmniej dla mnie kaźń i droga> przez mękę, tak bardzo nudne są to klasy, nie dające zupełnie żadnej satysfakcji z gry.> Dodajmy do tego ceny postaci z kosmosu (jeżeli chcemy płacić gotówką, blisko 40zł za> postać, kamaaan), notoryczne lagi i wychodzi przeciętniak 5/10, w którego na razie przynajmniej> nie ma sensu inwestować czasu. Blizzard się kończy powiadam wam.Widzisz, ja mam na odwrót. LoL po przesiadce na HotS zaczął się robić monotonny, tutaj mam więcej opcji na rozegranie mapy a i jest ich więcej. Wspólne lvle i talenty na bieżąco wydaja mi się lepsze niż grind golda na przedmioty. Ale są gusta i guściki a i dobrze mieć własne zdanie ;P

Usunięty
Usunięty
08/06/2015 23:06

Gram w Lola chyba już od 6ciu lat, nie jestem jakimś hardkorowym fanbojem ale w porównaniu Hots wypada blado. Starcia są jakieś takie miałkie, zupełnie pozbawione emocji, gra się po prostu nudzi. Fajny system daily questów, spoko,że można za darmo odblokować skiny. Ale już granie np takim supportem czy specjalistą to przynajmniej dla mnie kaźń i droga przez mękę, tak bardzo nudne są to klasy, nie dające zupełnie żadnej satysfakcji z gry. Dodajmy do tego ceny postaci z kosmosu (jeżeli chcemy płacić gotówką, blisko 40zł za postać, kamaaan), notoryczne lagi i wychodzi przeciętniak 5/10, w którego na razie przynajmniej nie ma sensu inwestować czasu. Blizzard się kończy powiadam wam.




Trwa Wczytywanie