Studio Firaxis tworzy kontynuację swojej gry z myślą o pecetach - ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Studio Firaxis tworzy kontynuację swojej gry z myślą o pecetach - ze wszystkimi tego konsekwencjami.
Sytuacja może dziwić o tyle, że przecież XCOM: Enemy Unknown zadebiutowało także na PlayStation 3 oraz Xbox 360. Kontynuacja natomiast ukaże się na PC - na Windowsie, Linuksie oraz Macach. Dyrektor kreatywny projektu, Jake Solomon tłumaczy, że stworzenie jednej wersji gry jest sposobem na to, by skupić swoje wysiłki na jednej wersji tytułu, a w związku z tym podnieść jego jakość. A skoro Firaxis od ponad dwóch dekad tworzy dostępne tylko na komputerach strategie z serii Civilization, to właśnie jest platforma, na której czuje się najlepiej.
Z drugiej strony, twórcy gry nie negują, że XCOM 2 może kiedyś z czasem pojawić się na konsolach. Ale na ten moment nie jest to nawet rzecz, o której by dyskutowali - zapewnia J. Solomon. Pecetowa wersja gry natomiast ukaże się w listopadzie.