Take-Two wiąże swą przyszłość z marką Evolve

Patryk Purczyński
2015/05/30 13:32
2
0

Dyrektor wykonawczy Take-Two zapowiedział, że Evolve jest równie ważne dla przyszłości firmy, jak inne znane tytuły, z GTA na czele.

Take-Two wiąże swą przyszłość z marką Evolve

Powstanie drugiej części Evolve po ostatnich słowach Straussa Zelnicka staje się jeszcze bardziej prawdopodobne. - Jak wiecie, Evolve jest mocno skupione na multiplayerze - i to się sprawdziło. Mamy rozegranych około 27 milionów sesji. Sklepy zaopatrzyliśmy w ponad 2,5 miliona egzemplarzy. Jesteśmy naprawdę zadowoleni z przebiegu wydarzeń. Nie jest to co prawda 10 milionów... jeszcze. Mimo to jest to dla nas ważna marka - mówił dyrektor wykonawczy Take-Two na konferencji w Nowym Jorku poświęconej technologii, mediom i telekomunikacji.

- Jak mniemam, dostaliśmy przypomnienie, że musimy mieć silny single-player. Kupując Evolve wiedzieliśmy jednak, czym jest. Sądzę, że stworzyliśmy kolejną permanentną własność intelektualną. Gdybym miał wskazać pewne braki, powiedziałbym, że gra była zbyt skoncentrowana na multiplayerze. Przez cały czas o tym jednak wiedzieliśmy - dodał Zelnick/b>.

GramTV przedstawia:

Wśród innych "permanentnych marek" Take-Two wskazać można takie tytuły, jak Grand Theft Auto, Red Dead Redemption, BioShock, Civilization i Borderlands. Evolve wkracza zatem w naprawdę zacne grono.

Komentarze
2
dariuszp
Gramowicz
31/05/2015 11:40

Nom. Pazerność nie popłaca. Ja i moi znajomi po pierwszych recenzjach ominęliśmy grę szerokim łukiem. I to zresztą stało się regułą. Ostatnio mało kto w naszej grupie robi pre-ordery. Wyjątkiem są studia które na tygodnie przed premierą słono częstują materiałami z gry i mają solidną historię.Chodzi o regułę że jeżeli wydawca jest pewny swojego tytułu to prawdopodobnie będzie nim częstował przed premierą bez nadmiernych obaw. Dzisiaj "aurę tajemniczości" albo ciągle ten sam kawałek gameplaya prezentują studia które spartoczyły robotę.

Usunięty
Usunięty
31/05/2015 00:36

Gra była zbyt skoncentrowana na DLC.