Nowy Doom – jest pierwszy teaser!

Katarzyna Dąbkowska
2015/05/18 18:00

Wideo jest krótkie i zapowiada... zapowiedź. Więcej informacji dopiero podczas tegorocznych targów E3.

Nowy Doom – jest pierwszy teaser!

O tym, że w produkcji jest już nowy Doom wiemy od jakiegoś czasu. Dostęp do testów beta gry będą mieli posiadacze Wolfenstein: The New Order. Jednak do tej pory Bethesda niewiele ujawniła na temat swojego najnowszego projektu. Ale wszystko zmieni się na nadchodzących targach E3. Bethesda potwierdziła bowiem, że ma zamiar podzielić się z graczami informacjami na temat nowego Dooma podczas swojej konferencji prasowej planowanej na 15 czerwca o godzinie 15:00. Z tej okazji firma wydała 11-sekundowy teaser. Nie spodziewajcie się jednak fragmentów rozgrywki. Te zobaczymy podczas wspomnianej konferencji. Poniżej teaser:

GramTV przedstawia:

Komentarze
48
fenr1r
Gramowicz
19/05/2015 12:45

Dnia 19.05.2015 o 12:24, Principes napisał:

Ale już w Q2 zaimplementowano naprawdę sympatyczny związek przyczynowo-skutkowy, wszystkie nasze poczynania w bazie Stroggów miały sens, klimat wylewał się z ekranu, a kilka rodzynków (choćby karcer, gdzie umieszczono pozostałych przy życiu Marines) pamięta się długo.

Aha. Dostań się do jakiejś lokacji (zbierz key cardy), zniszcz jakąś instalacje (wciśnij guzik, albo przesuń dźwignie) - powtórz czynność aż dostaniesz się do ostatniego bosa (zabij Makrona). Tak zapamiętałem warstwę fabularną Q2, a grę przeszedłem lekko ponad 20 razy. Chociaż klimat faktycznie był, a był on ciężki co jest oczywiście na plus.Co do Q4, rozkręcał się bardzo powoli. Nie był zły, ale pod względem gameplayu nie bardzo przypominał dawnego Quake''a.

fenr1r
Gramowicz
19/05/2015 12:45

Dnia 19.05.2015 o 12:24, Principes napisał:

Ale już w Q2 zaimplementowano naprawdę sympatyczny związek przyczynowo-skutkowy, wszystkie nasze poczynania w bazie Stroggów miały sens, klimat wylewał się z ekranu, a kilka rodzynków (choćby karcer, gdzie umieszczono pozostałych przy życiu Marines) pamięta się długo.

Aha. Dostań się do jakiejś lokacji (zbierz key cardy), zniszcz jakąś instalacje (wciśnij guzik, albo przesuń dźwignie) - powtórz czynność aż dostaniesz się do ostatniego bosa (zabij Makrona). Tak zapamiętałem warstwę fabularną Q2, a grę przeszedłem lekko ponad 20 razy. Chociaż klimat faktycznie był, a był on ciężki co jest oczywiście na plus.Co do Q4, rozkręcał się bardzo powoli. Nie był zły, ale pod względem gameplayu nie bardzo przypominał dawnego Quake''a.

Usunięty
Usunięty
19/05/2015 12:24
Dnia 19.05.2015 o 11:40, Phobos_s napisał:

No wiesz, pod względem fabularnym Q1 i Q4 to była przepaść :) Standardowo w Q1 była ona "gdzieś tam" i raczej opowiedziana jedynie we wstępie do instrukcji gry. Q4 coś już próbowało opowiedzieć w trakcie gry. To tak jakbyś porównywał fabułę Dooma3 i "pierwotne piękno" fabuły pierwszego Dooma :)

Ale już w Q2 zaimplementowano naprawdę sympatyczny związek przyczynowo-skutkowy, wszystkie nasze poczynania w bazie Stroggów miały sens, klimat wylewał się z ekranu, a kilka rodzynków (choćby karcer, gdzie umieszczono pozostałych przy życiu Marines) pamięta się długo.W Q4... coś się działo. Ziewałem z nudów, więc naprawdę nie pamiętam. Zmieniono protagonistę w Strogga (i tylko ze względu na tę krótką scenę jeszcze garstka osób na planecie Ziemia o Q4 pamięta), ale przełożenia na rozgrywkę nie miało to praktycznie żadnego.

Dnia 19.05.2015 o 11:40, Phobos_s napisał:

W nawiązaniu do pana Doroszewskiego, radzę zatem przeczytać: http://przelom.pl/14584-jestem-mile-zaskoczony-nie-mile-rozczarowany.html :)

Ciekawe. Dzięki, człowiek uczy się całe życie. :)




Trwa Wczytywanie