Masa banów w World of Warcaft

Patryk Purczyński
2015/05/18 12:04
6
0

Blizzard postanowił nieco wyczyścić Azeroth z panującej tam gdzieniegdzie zgnilizny. Efektem jest sowita porcja rozdanych banów.

Masa banów w World of Warcaft

Aż 100 tys. nieuczciwych graczy straciło w ostatnim czasie prawa do użytkowania swoich kont w World of Warcraft. Decyzję o zbanowaniu tak wielu użytkowników na forum gry ogłosił menedżer społecznościowy Blizzarda.

"Podjęliśmy ostatnio czynności przeciwko znacznej liczbie kont w World of Warcraft, w których odkryto korzystanie z zewnętrznych programów automatyzujących rozgrywkę, znanych jako boty. Zależy nam na zapewnianiu równego i sprawiedliwego pola gry dla każdego w World of Warcraft i będziemy kontynuować postępowania przeciwko tym, w przypadku których odkryjemy naruszenie naszych Zasad użytkowania. Oszukiwanie w jakiejkolwiek formie nie będzie tolerowane" - zapowiada Blizzard.

GramTV przedstawia:

Masowe bany to jednak nie jedyna przyczyna wyludniania World of Warcraft. Gracze rezygnują z dalszego opłacania abonamentu, czego efektem są wyraźne spadki liczby użytkowników.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
18/05/2015 18:07
Dnia 18.05.2015 o 17:28, Skull3 napisał:

Bo jak się chce za abonament do 11 letniej gry jakieś 40zł/miesiąc to coś jest nie tak.

Tylko że 4 dychy co miesiąc są kwotą całkowicie normalną... zresztą teraz nawet nie musisz płacić, 40k golda i masz token. A ponad 50 tysięcy miesięcznie zarabiasz logując się przy 2 postaciach (zakładając maksymalny poziom doświadczenia) na 15 minut dziennie, nawet nie musisz swojego garnizonu opuszczać...

Dnia 18.05.2015 o 17:28, Skull3 napisał:

Za 20-30zł grałbym bez przerwy, a tak mam ciekawsze mmorpgi do ogrywania.

Nie w Polskę skierowane są te ceny... Zresztą... różnica między kwotami rzędu 7 a 11€/miesiąc są i tak prawie że nieistotne przy założeniu posiadania jakiejkolwiek pracy (a średnia wieku graczy w MMORPG jest dość wysoka bo powyżej 27 lat). W przypadku WoW-a nie kwestia abonamentu sprawia że gracze odchodzą a po prostu zmęczenie materiałem.

Usunięty
Usunięty
18/05/2015 18:07
Dnia 18.05.2015 o 17:28, Skull3 napisał:

Bo jak się chce za abonament do 11 letniej gry jakieś 40zł/miesiąc to coś jest nie tak.

Tylko że 4 dychy co miesiąc są kwotą całkowicie normalną... zresztą teraz nawet nie musisz płacić, 40k golda i masz token. A ponad 50 tysięcy miesięcznie zarabiasz logując się przy 2 postaciach (zakładając maksymalny poziom doświadczenia) na 15 minut dziennie, nawet nie musisz swojego garnizonu opuszczać...

Dnia 18.05.2015 o 17:28, Skull3 napisał:

Za 20-30zł grałbym bez przerwy, a tak mam ciekawsze mmorpgi do ogrywania.

Nie w Polskę skierowane są te ceny... Zresztą... różnica między kwotami rzędu 7 a 11€/miesiąc są i tak prawie że nieistotne przy założeniu posiadania jakiejkolwiek pracy (a średnia wieku graczy w MMORPG jest dość wysoka bo powyżej 27 lat). W przypadku WoW-a nie kwestia abonamentu sprawia że gracze odchodzą a po prostu zmęczenie materiałem.

Usunięty
Usunięty
18/05/2015 17:28

Bo jak się chce za abonament do 11 letniej gry jakieś 40zł/miesiąc to coś jest nie tak.Za 20-30zł grałbym bez przerwy, a tak mam ciekawsze mmorpgi do ogrywania.




Trwa Wczytywanie