To, co wisiało w powietrzu od dawna, wreszcie stało się faktem. Ubisoft mimo przedłużających się prac nad The Division nie rezygnuje z promowania gry.
To, co wisiało w powietrzu od dawna, wreszcie stało się faktem. Ubisoft mimo przedłużających się prac nad The Division nie rezygnuje z promowania gry.
"Analogiczna decyzja popłaciła w przypadku Watch Dogs, które spisało się wyraźnie lepiej od ustanowionych przez nas celów na rok fiskalny 2014, z nawiązką odrabiając dodatkowe koszty wynikłe z przedłużonego czasu produkcji" - podkreśla Ubisoft. Mimo przesunięcia terminu wydania, Ubisoft nie rezygnuje z promowania The Division. Najlepszą ku temu okazją będą targi E3, gdzie masówka na pewno się pojawi.
Nie jest też tak, że francuska firma pozostaje z pustymi rękami na bieżący rok kalendarzowy. Ubisoft zapewnił, że ukażą się w nim tak gorące tytuły, jak Rainbow Six: Siege i Assassin's Creed: Syndicate.