World of Warcraft straciło prawie 3 mln graczy w 3 miesiące

Katarzyna Dąbkowska
2015/05/07 12:30

Activision publikuje swoje wyniki finansowe. WoW mocno traci, Destiny i Hearthstone ratują sytuację.

World of Warcraft straciło prawie 3 mln graczy w 3 miesiące

W lutym Activision zaprezentował swoje wyniki finansowe, z których wynikało, że w World of Warcraft gra ponad 10 milionów użytkowników. Było to bezpośrednio związane z pojawieniem się na rynku dodatku do gry - Warlords of Draenor. Teraz firma podzieliła się kolejną porcją wyników. Okazuje się, że WoWa opuściło całkiem sporo graczy...

Najnowszy raport finansowy Activision ukazuje, że aktualnie w World of Warcraft gra niespełna 7,1 miliona graczy. Oznacza to, że od lutego do maja grę opuściło prawie 3 miliony użytkowników. World of Warcraft nadal jest jednak najpopularniejszą grą MMORPG na rynku, która wciąż opiera się o subskrypcje graczy. Activision nie ma również problemów finansowych w związku z mniejszą popularnością WoWa. Wręcz przeciwnie. Firma zarobiła na dwóch markach – Destiny oraz Hearthstone. Obie gry mają już razem 50 milionów graczy na swoim koncie. 30 milionów generuje sama karcianka.

GramTV przedstawia:

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
08/05/2015 16:23
Dnia 08.05.2015 o 15:56, Dandzialf napisał:

No to masz starusieńką Ultime Online. Przynajmniej na starych shardach. :)

Spoko, swoje w UO spędziłem, całość tyczy się jednak czegoś nowego, z nieco ambitniejszą mechaniką walk :)

Usunięty
Usunięty
08/05/2015 15:56
Dnia 08.05.2015 o 15:40, Shinigami napisał:

< system bezpowrotnej starty ekwipunku, tak całego, < system produkcji, profesji który się liczy, < ekonomia w rękach graczy, < oszukiwanie (w sensie wykorzystywanie głupoty innych graczy) jest dozwolone, ba nawet mile widziane :D < możliwość zaatakowania (ryzyko zawsze po stronie agresora) wszystkich, wszędzie, < system umiejętności mógłby być oparty podobnie jak w EVE czasowo - nie na beznadziejnym grindzie i pustych poziomach, < wsparcia dla ogromny walk w świecie kształtowanym przez graczy. Pewnie coś by się jeszcze znalazło :)

No to masz starusieńką Ultime Online. Przynajmniej na starych shardach. :)

Usunięty
Usunięty
08/05/2015 15:40
Dnia 08.05.2015 o 15:23, Dandzialf napisał:

Na wzór EVE... czyli?

< system bezpowrotnej starty ekwipunku, tak całego,< system produkcji, profesji który się liczy,< ekonomia w rękach graczy,< oszukiwanie (w sensie wykorzystywanie głupoty innych graczy) jest dozwolone, ba nawet mile widziane :D< możliwość zaatakowania (ryzyko zawsze po stronie agresora) wszystkich, wszędzie,< system umiejętności mógłby być oparty podobnie jak w EVE czasowo - nie na beznadziejnym grindzie i pustych poziomach,< wsparcia dla ogromny walk w świecie kształtowanym przez graczy.Pewnie coś by się jeszcze znalazło :)




Trwa Wczytywanie