Sprzątanie ulic w Not a Hero opóźnione

Paweł Pochowski
2015/05/02 19:00
8
0

Gra nie zdąży na swoją przyszłotygodniową premierę. Na szczęście opóźnienie nie jest duże.

Sprzątanie ulic w Not a Hero opóźnione

Premiera Not a Hero została wyznaczona na 7 maja jeszcze w lutym, ale tuż przed debiutem twórcy gry poinformowali o niewielkim opóźnieniu. Gra ukaże się 14 maja.

Według informacji opublikowanych na oficjalnej stronie gry, których oczywiście nie należy brać zbyt serio, powodem opóźnienia jest... chęć podniesienia ilości wyświetlanych klatek do 60 fps. - Przez cały ten czas, gdy tworzyliśmy Not a Hero celowaliśmy w stabilnych 30 klatek na sekundę. Wyglądało to dobrze, ale w Roll7 zawsze szukamy możliwości dodania do gry więcej zabawy. (...) Podczas rygorystycznych betatestów najwięcej próśb dotyczyło podniesienia animacji do 59 klatek na sekundę. Cóż, poszliśmy nawet o krok dalej i sprawiliśmy, że Not a Hero będzie działać w 60 klatkach na sekundę - czytamy na stronie gry. Do powyższego opisu załączono poglądowy gif. Widzicie różnicę?

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że na Steam dostępne jest demo gry.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
03/05/2015 18:34

Dla jednych slow motion (30 fps) jest wystarczający a dla drugich bez 60 fps nie ma co nawet odpalać gry. PC-ty to nie konsolę i nie może tam być 30 klatek bo po prostu nie idzie grać. Różnica kolosalna i ten kto nie widzi różnicy, jest zwyczajnym ślepcem lub gorzej - ignorantem :)

Usunięty
Usunięty
03/05/2015 16:51

Dawniej gry nie miały nałożonych limitów klatek, każdy mógł sobie dostosować w opcjach, na ilu chce zablokować.

MisioKGB
Gramowicz
03/05/2015 11:17

Chłopaki moje GTAV na PieCa chodzi w 35 klatkach i nie narzekam naprawdę xD. Tutaj chłopaki zrobili sobie nieźle jaja z obecnej sytuacji jaką widzimy na rynku growym a raczej chodzi tu o trend jaki widzimy wśród graczy atakujących 30 i 60 fps :P




Trwa Wczytywanie