Twórcy Star Wars: Battlefront nie będą przesadzać z destrukcją

Patryk Purczyński
2015/04/21 10:47

Pamiętacie wczorajszą publikację o niekopiowaniu Battlefielda w Star Wars: Battlefront? Zmianie na pewno ulegnie skala destrukcji.

Twórcy Star Wars: Battlefront nie będą przesadzać z destrukcją

- Gwiezdne wojny jako własność intelektualna kształtują to, co robimy - mówi Patrick Bach, menedżer generalny studia DICE, które aktualnie pracuje nad Star Wars: Battlefront. - Nie będziemy więc tworzyć daleko posuniętej destrukcji tylko dlatego, że mamy takie możliwości. Tu bardziej chodzi o to, co trzeba zrobić i czego oczekuje się od gier spod znaku Battlefielda i Battlefronta - wyjaśnia.

Jest to zatem kolejna wypowiedź dotycząca odróżniania obu tytułów, nad którymi pracowało studio DICE. Wczoraj cytowaliśmy Patricka Bacha gdy ten zapewniał, że Battlefront nie będzie kopią Battlefielda. Na Twitterze nowo zapowiedzianej gwiezdnowojennej gry również pojawił się wpis, którego tematem była destrukcja. Pokrywa się on z tym, co mówił Patrick Bach.

GramTV przedstawia:

- Używamy destrukcji tam, gdzie ma to sens, ale także pracujemy, by stworzyć coś, co jest autentyczne w tym konkretnym uniwersum - zapewniają twórcy Battlefronta. O tym, czy uda im się zrealizować plan, będziemy mogli się przekonać 17 listopada. Tego dnia gra ukaże się na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
21/04/2015 20:05

Nie będę narzekał jeśli będzie się dało rozwalić budynek czy dwa, ale moim zdaniem w przypadku Battlefronta to nie jest tak potrzebne jak w BF.

Usunięty
Usunięty
21/04/2015 19:53

Ludzie z ps3/x360 nie narzekali ;D Reszta tkwiła w przekonaniu, iż przestarzały hardware nie pozwala posunąć się o krok dalej w tej dziedzinie, samo DICE rzucało na prawo i lewo takimi sentencjami kiedy destrukcja w mocno hajpowanym BF3 nie zrobiła na publice nader wielkiego wrażenia.Ja wiem, że są ważniejsze rzeczy niż równanie mapy z glebą ale co się człowiek napalił na nową jakość to szkoda słów. Gdyby ktoś z DICE zaproponował BC2 (albo BF3) w 1080p/60fps z ulepszoną destrukcją otoczenia to brałbym natychmiast, preorder, DLC- wszystko ;)

Usunięty
Usunięty
21/04/2015 16:44

Tak naprawdę w Battlefroncie destrukcja otoczenia nie jest aż tak potrzebna; wystarczyłoby kilka elementów typu niektóre barykady, walące się drzewa lub wyrwy w ziemi po eksplozjach. Śmieszą mnie ludzie, którzy po usłyszeniu wstępnych informacji z góry zakładają, że nie kupią gry i wypowiadają się o tym z niezachwianą pewnością siebie i wręcz pogardą dla czegoś, co jeszcze nie ujrzało światła dziennego.




Trwa Wczytywanie