RollerCoaster Tycoon World przesiada się na nowszy silnik

Patryk Purczyński
2015/03/23 11:51
9
0

Przed premierą RollerCoaster Tycoon World przejdzie graficzną rewolucję - zapowiada Area 52 Games.

RollerCoaster Tycoon World przesiada się na nowszy silnik

RollerCoaster Tycoon World przesiada się z silnika Unity 4.6 na Unity 5.0. "Mamy nadzieję, że będziemy w stanie podzielić się rezultatami tej aktualizacji do lata bieżącego roku. Chcemy w pełni wykorzystać poprawki w zakresie środowisk, oświetlenia i cieniowania, jak również inne funkcje. Nasze wczesne rezultaty są niezwykle obiecujące. Wiemy, że dziś może to brzmieć jak pustosłowie, ale wierzcie, że robimy wszystko co możemy, by sprawić, żeby gra wyglądała doskonale" - wyjaśnia Area 52 Games.

Przesiadka na nowy silnik może sprawić, że do premiery dojdzie później niż zakładano. Wcześniej planowano wypuścić RollerCoaster Tycoon World latem bieżącego roku. "Nie dojdzie do premiery gry, nim ta nie będzie w pełni gotowa" - zaznaczają twórcy. "Jeśli będziemy musieli włożyć ją do pieca, to tak się stanie. Czekaliśmy ponad dziesięć lat na kolejną świetną edycję RCT i chcemy, by seria wdrapała się dzięki RCTW na nowe szczyty" - zapowiadają twórcy.

GramTV przedstawia:

"Wykorzystamy tyle czasu, ile będzie potrzeba na osiągnięcie tego celu. Będziemy przekazywać oczekiwaną datę premiery RCTW na późniejszym etapie bieżącego roku. Zespół potrzebuje czasu, by zaprojektować doświadczenie, jakiego z taką cierpliwością wyczekiwaliście" - dodaje ekipa odpowiedzialna za RollerCoaster Tycoon World.

Komentarze
9
Kafar
Gramowicz
24/03/2015 15:05
Dnia 23.03.2015 o 20:35, Numenpl napisał:

Jeżeli według ciebie Endless Legend wygląda średnio to ja nie wiem co ty masz za wymagania by gra wyglądała dobrze.

O i uzyłeś odpowiedniego określenia.. "dobrze" :)zgadzam się w 100%

Usunięty
Usunięty
23/03/2015 20:35

Jeżeli według ciebie Endless Legend wygląda średnio to ja nie wiem co ty masz za wymagania by gra wyglądała dobrze.

Kafar
Gramowicz
23/03/2015 18:17

> > Błędem w ogóle było korzystanie z Unity. I niestety sukcesu nie wróżę.> Jakoś nikt nie marudzi na silnik w Endless Legend i Cities Skylines.No i gry wyglądają średnio. Widać na pierwszy rzut oka archaiczny silnik. Oczywiście nie mówię że to skreśla całą grę, ale po cholerę korzystać z takiego silnika skoro decyzja o silniku zapadła przed premierą 5 generacji.Ci co robili w starszych wersjach silnika przenoszą się na Unity 5 (więcej jest nędznych gier na unity niż tych dobrych, to także świadczy coś o silniku) a i także z tego co widziałem aż tak wielkiej różnicy nie będzie (chociaż na pewno będzie lepiej).Po prostu gry zaawansowanej wykorzystującej U5 jeszcze nie ma. Moim zdaniem błędem było korzystanie po prostu od razu z Unity.Dobrym przykładem będzie przez kolege wyżej przytoczony Wasteland 2.. ciekawe jak się zmieni wygląd. Stawiam że nie wiele.




Trwa Wczytywanie