Produkcja Deep Down drogą pełną wybojów

Patryk Purczyński
2015/03/20 18:21
3
0

Capcom mierzy się z niemałymi problemami, próbując doprowadzić produkcję Deep Down do szczęśliwego finału.

Produkcja Deep Down drogą pełną wybojów

Nie takich wieści z obozu Capcomu wyczekują gracze, którzy chcieliby już dostać w swoje ręce Deep Down, tytuł free-to-play tworzony z myślą o PlayStation 4. - Nadal mierzymy się z masą problemów - wyznaje Teruki Miyashita. - Każde rozwiązanie, jakiego próbowaliśmy, wydaje się stwarzać więcej problemów niż usuwać te już istniejące. Przez cały czas tak naprawdę stawiamy jeden krok naprzód i dwa w tył - stwierdza.

Na tym jednak nie koniec. - Na szczycie tego wszystkiego musieliśmy dostroić serwery na potrzeby zarządzania aspektami sieciowymi. Próba stworzenia gry łączącej te wszystkie elementy stanowiła dla nas naprawdę trudny czas - mówi przedstawiciel Capcomu. Mimo to gra nadal ma zaplanowany termin wydania na dalszą część bieżącego roku.

GramTV przedstawia:

Na razie firma nie jest jednak zbyt skora do pokazywania Deep Down publicznie. - Naprawdę byśmy chcieli dać ludziom więcej szans na kontakt z grą. Prosimy o trochę więcej cierpliwości - kwituje Miyashita.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
21/03/2015 12:11

Obecna generacja kojarzy mi się z dwiema rzeczami. Po pierwsze z niespełnionymi obietnicami a po drugie z odgrzewanymi kotletami.

Usunięty
Usunięty
21/03/2015 11:28

Co wcale im nie przeszkadza (jeżeli wierzyć zapowiedziom) planować rozwoju gry na kolejne 10 lat! - wspominali też o tym, że ostateczny kształt gry (dodawany content) ma zależeć również od graczy.Liczę na to, że dostaniemy coś ciekawego. Godny konkurent Souls by się przydał :)

Usunięty
Usunięty
21/03/2015 09:56

[m-r]




Trwa Wczytywanie