Wyniki Evolve cieszą władze Take-Two

Patryk Purczyński
2015/03/12 10:48

Karl Slatoff z Take-Two wyraził zadowolenie sprzedażą Evolve oraz zainteresowaniem cyfrowymi dodatkami szykowanymi przez Turtle Rock Studios na okres popremierowy.

Wyniki Evolve cieszą władze Take-Two

- Kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy Evolve, nasz instynkt podpowiadał nam, że mamy tu do czynienia z czymś naprawdę wyjątkowym. Gdy gra ewoluowała, okazało się, że mieliśmy rację - wspomina prezes Take-Two, Karl Slatoff. Wyraża również zadowolenia z zainteresowania, jakim cieszy się produkcja Turtle Rock Studios, choć dokładnych wyników nie podaje.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni. Mamy za sobą nieprawdopodobnie udaną komercyjnie premierę Evolve. Jesteśmy bardzo zadowoleni z biegu wydarzeń, zwłaszcza po stronie cyfrowej. Ten sektor działał ostatnio bardzo prężnie. Nie chodzi tu tylko o pobieranie pełnej gry, ale również o to, że wielu nabywców Evolve zdecydowało się kupić także Season Pass. Nie podam konkretnych wyników, ale jesteśmy z nich bardzo zadowoleni - kwituje Slatoff.

GramTV przedstawia:

Tymczasem analityk Cowen & Company Doug Creutz szacuje, że w lutym w samych Stanach Zjednoczonych fizyczne wydanie Evolve sprzedało się w 300 tys. kopii. Przewiduje on, że łączna sprzedaż na całym świecie może w ciągu roku osiągnąć poziom 1,5 mln egzemplarzy.

Komentarze
20
Painkiller
Gramowicz
12/03/2015 17:17

Kupiłem, zagrałem.. kilka rozgrywek z ciekawości.. potem już na siłę.Pod dwóch dniach już nie mam ochoty w nią grać.Najchętniej bym ją oddał.. i pieniądze wydał na coś innego, np POE (Pillars of Eternity)

Painkiller
Gramowicz
12/03/2015 17:17

Kupiłem, zagrałem.. kilka rozgrywek z ciekawości.. potem już na siłę.Pod dwóch dniach już nie mam ochoty w nią grać.Najchętniej bym ją oddał.. i pieniądze wydał na coś innego, np POE (Pillars of Eternity)

fenr1r
Gramowicz
12/03/2015 14:49

Można porównywać z innymi grami, ale i tak jest kiepsko jak na silnie promowany tytuł AAA nastawiony na multi. Lepiej już raczej nie będzie.




Trwa Wczytywanie