W przypadku Re Vive nie ma mowy o zawrotach głowy ani mdłościach

Paweł Pochowski
2015/03/06 18:45
8
0

Tak przynajmniej zapewnia sam Gabe Newell.

W przypadku Re Vive nie ma mowy o zawrotach głowy ani mdłościach

W dotychczasowych urządzeniach z segmentu wirtualnej rzeczywistości często mówiło się o tym, że część osób ma problemy z ich używaniem - wśród najpoważniejszych wymieniało się zawroty głowy oraz mdłości. Według Gabe HTC podczas tworzenia RE Vive udało się rozwiązać ten problem. Podczas rozmowy z New York Times szef Valve powiedział, że "zero procent osób korzystających z urządzenia ma problemy z zawrotami głowy". Ponoć duża w tym zasługa opracowanej przez Valve technologii Lighthouse, która śledzi ruch użytkownika gogli, a następnie przenosi je do wirtualnej rzeczywistości.

To oczywiście bardzo ważne, by sprzęt VR był wolny od takich problemów. Rozczarowanie użytkowników, którzy przynoszą do domu świeżo zakupione gogle, a po 10 minutach zabawy muszą udać się do łazienki mogłoby położyć się cieniem na sukcesie nie tylko konkretnego egzemplarza, ale i całego segmentu. Ciekawe, jakie rozwiązanie tej kwestii zaproponuje Oculus Rift.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Kafar
Gramowicz
08/03/2015 02:45
Dnia 07.03.2015 o 10:28, Gniewny1j napisał:

MS jak to w swym zwyczaju pójdzie dalej i zrobi hologram który będzie wokół nas tworzył wirtualne wizualizacje ;)

Tylko to się nie nazywa hologram to co np. m. zaprezentował ;P tylko rozszerzona rzeczywistość i on w to idzie (chociaz jakis debil nazwal to hologram i prasa pewnie tez ludzie nieznajacy sie na rzeczy to podlapali). :P sorki ale msuze zawsze to wyjasnic bo mnie to razi ;P

Usunięty
Usunięty
07/03/2015 21:24

Testowałem DK1 i DK2 mam obecnie. Według mnie jeszcze minimum 5 lat zanim ten gadżet będzie w jakikolwiek sposób użyteczny dla graczy. Leprze wyświetlacze, większe pole widzenia, lepszy sprzęt.

Kafar
Gramowicz
07/03/2015 13:48

Pociskanie kitów się rozpoczęło ;)




Trwa Wczytywanie