The Order: 1886 ze zwiastunem premierowym

Katarzyna Dąbkowska
2015/02/20 08:45

Premiera gry już dzisiaj.

The Order: 1886 ze zwiastunem premierowym

Dziś światło dzienne ujrzy jedna z najbardziej oczekiwanych gier na konsole PlayStation 4 w tym roku. Oceny recenzentów są nad wyraz rozbieżne i wahają się w granicach 20-95 oczek na 100 w serwisie Metacritic. Okazało się również, że plotki o długości rozgrywki w The Order: 1886 były prawdziwe i grę faktycznie można przejść w 5,5 godziny. W związku z dzisiejszą premierą, twórcy postanowili uraczyć nas zwiastunem:

GramTV przedstawia:

The Order: 1886 to gra akcji, która przenosi nas do alternatywnej epoki wiktoriańskiej. Od rzeczywistych czasów, które znamy z historii, różni się dwoma elementami. Pierwszym jest tajemnicza mutacja, którą zaczęli przechodzić ludzie na kilkaset lat przed rozpoczęciem rozgrywki. Po jakimś czasie pomiędzy ludźmi i potworami wybuchła wojna. W walkę z bestiami zaangażował się tytułowy Zakon. Drugą jest rewolucja industrialna, pozwalająca na używanie nadzwyczaj zaawansowanej jak na tamte czasy technologii i broni.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
21/02/2015 10:21

Czy ktoś może trafił na zapis całości rozgrywki z wersji polskiej, bez żadnego komentarza?

Usunięty
Usunięty
20/02/2015 19:20
Dnia 20.02.2015 o 12:17, lis_23 napisał:

Twórcy The Order 1886 mówią niby to samo, ale oni, żeby wycisnąć wszystko co się da z PS4 musieli ograniczyć gameplay i rozgrywkę do minimum, co albo bardzo źle świadczy o PS4, albo o samych twórcach.

Właśnie tutaj trochę przeszarżowali, zmarnowali sporo czasu na skanowanie materiałów, dopieszczanie elementów kompletnie nieistotnych i inne takie. Jakby po przesiadce z PSP nie mieli pełnowartościowego konceptu na grę na miarę dużej stacjonarki, jakby skala wyzwania przerosła ich faktyczne możliwości. Stworzyli sobie potężny grunt pod inwestycję w postaci kompetentnego silnika, ale najwyraźniej nie bardzo wiedzieli co na nim zbudować. Wybrali łatwą formułę, zbyt łatwą, dojrzała klientela, do której tytuł jest ostatecznie skierowany nie łyknęła idei i sprawa się dupła :(Jedynym zwycięzcą (choć zaledwie moralnym) jest konsola, na której to śmiga. Optymalizacja na poziomie, bajecznie stały potok renderowania, solidny framerate- cud miód i orzeszki. Nie jestem przekonany, czy prostota samej gry wynika z ograniczeń sprzętowych, w końcu nietrudno wskazać elementy, które poprawiłyby wrażenia z gry bez uszczerbku na oprawie, ot choćby przygaszenie wspomnianych przez Ciebie notorycznych cut-scenek czy większej swobodzie w doborze ekwipunku i jego wykorzystania. Takie rzeczy nie kosztują wiele, ale deweloperzy zbyt optymistycznie podeszli do kwestii adaptacyjnych współczesnego gracza, nie wzięli pod uwagę całej masy drobiazgów, na które ów gracz zwraca szczególną uwagę. Nie mieli wymaganego doświadczenia albo źle postawili, albo jedno i drugie;

Isildur
Gramowicz
20/02/2015 15:29
Dnia 20.02.2015 o 15:14, wojtekdpo napisał:

Człowieku get a life I masc na ból żopy.

Degrad -1 - za spam, przejrzałem Twoje posty i większość jest w tym samym stylu, jeśli raz jeszcze zobaczymy post w tym samym stylu to będzie ban.




Trwa Wczytywanie