Silicon Studios chce namieszać autorskimi silnikami

Piotr Bajda
2015/02/08 18:00
4
0

Znana głównie za sprawą technologii Yebis firma zaprezentuje się kolegom po fachu na tegorocznej Game Developers Conference. Przedsmak ich osiągnięć mamy już dziś.

Silicon Studios chce namieszać autorskimi silnikami

GDC 2015 zaplanowano na dni 2-6 marca, zwyczajowo już w San Francisco. Silicon Studios planuje zaznaczyć swoją obecność prezentacjami trzech autorskich technologii.

Pierwsza z nich to silnik do renderowania Mizuchi. Poniżej zaprezentowany w demku zwanym Museum.

GramTV przedstawia:

Tak Mizuchi śmiga na PC:

Druga to trzecie wcielenie systemu Yebis, którego poprzednia wersja załapała się na występ w MotoGP 14. Trzecia i ostatnia to natomiast oparty o język C# silnik Paradox.

Jeśli osiągnięcia Silicon Studios przykują uwagę branży na najważniejszej z jej punktu widzenia imprezie (bo E3 jest prasy i marketingowców, nie dla twórców), Mizuchi i spółka mogą stać się wartymi zapamiętania nazwami.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
08/02/2015 22:10

Zgadzam się z Lastonem, zastanawia mnie jeszcze coś, mianowicie robot nigdy nie przechodzi bezpośrednio z cienia w ostre światło. Zawsze kiedy zbliża się do okien następuje cięcie. Zauważyliście? Czy engine ma jakieś problemy?

Usunięty
Usunięty
08/02/2015 21:02

[m-G.]

Usunięty
Usunięty
08/02/2015 20:05

W sumie wygląda nieźle dobrze kombinują :D




Trwa Wczytywanie