Więcej grobowców i zagadek w Rise of the Tomb Raider - szczegóły z Game Informera

Patryk Purczyński
2015/02/04 11:48

Do sieci wypłynęły najważniejsze informacje z zapowiedzi Rise of the Tomb Raider opublikowanej na łamach Game Informera. Crystal Dynamics stawia na różnorodność.

Więcej grobowców i zagadek w Rise of the Tomb Raider - szczegóły z Game Informera

W Rise of the Tomb Raider Crystal Dynamics dużo większy nacisk chce położyć na zagadki logiczne. W grze pojawią się wielopoziomowe łamigłówki, w które mają zostać wpleciona walka i przemieszczanie się głównej bohaterki. Studio stawia sobie za cel, by zagadki nadal miały sens nawet w świecie rzeczywistym. Więcej niż w poprzedniej części ma być również plądrowania grobowców.

Informacji tych dostarcza nowy numer magazynu Game Informer, w którym, jak już wczoraj donosiliśmy, Rise of the Tomb Raider jest tematem okładkowym. Z obszernej zapowiedzi wiadomo ponadto, że w grze pojawią się co najmniej dwie różne lokacje z kuli ziemskiej. Lara Croft na pewno wybierze się na pokrytą śniegiem Syberię.

Zmiany względem Tomb Raidera mają zajść w obrębie walki. Crystal Dynamics chce, by gracze w Rise of the Tomb Raider więcej uwagi poświęcali planowaniu akcji zaczepnych; chce jednocześnie uniknąć ciągłego przekradania się za plecami nieprzyjaciela. Lara Croft będzie w stanie zgubić przeciwnika po wcześniejszym zwróceniu na siebie jego uwagi. Dziennikarze Game Informera twierdzą, że starcia przypominały nieco konfrontacje z The Last of Us.

GramTV przedstawia:

Główna bohaterka Rise of the Tomb Raider będzie w stanie wspinać się po drzewach, chować w krzakach i pływać. Do jej dyspozycji Crystal Dynamics odda szeroki arsenał - każdy rodzaj broni ma mieć więcej niż jeden typ, pojawi się dużo łuków z odmiennymi atrybutami. Gracze będą mogli ponadto odwrócić lub przyciągnąć uwagę przeciwników, ściągając ich w pożądane miejsce, za pomocą odpowiednich narzędzi.

Głównym przeciwnikiem Lary w Rise of the Tomb Raider ma stać się środowisko. Postać przewodnia będzie w stanie leczyć rany za pomocą materiałów i ziół. W grze pojawi się system pogodowy. Na zmiany wyczulone będą zarówno zwierzęta, jak i ludzie. Nie potwierdzono wprost obecności dynamicznego cyklu dnia i nocy, ale na łamach Game Informera znalazła się wzmianka o reakcji zwierząt na zmieniające się pory dnia.

W Rise of the Tomb Raider pojawi się ponadto Johan, znany z poprzedniej części. Gra ukaże się w tegorocznym okresie przedświątecznym na Xboksie One i Xboksie 360. Za tę ostatnią wersję odpowiada ekipa Nixxes Software. Właściciele pozostałych platform muszą uzbroić się w nieco więcej cierpliwości. Nowa odsłona przygód Lary Croft zapewne dotrze także na PlayStation i pecety, ale stanie się to dopiero w przyszłym roku z uwagi na umowę o czasowej wyłączności między Microsoftem a Square Enix.

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
15/02/2015 09:53

Czekam niecierpliwie, właśnie na PS3 kończę TR i chcę więcej.

angar31
Gramowicz
14/02/2015 18:27

> Widzisz, ja oczekuję jak najmniej tego drętwego gameplayu z pierwszych odsłon TR, w które> próbowałem grać na PSX, a jak najwięcej przygody i akcji znanych z Uncharted i poprzedniej> części TR.> Mnie się akurat zagadki oparte na fizyce podobały.Zgadzam sięw pełni, nowy TR bardzo mi się podobał, zwiększenie dynamiki akcji na plus, fabuły też jest więcej niż w poprzednich, podeszło mi o wiele lepiej od np. Anniversary, w którą grałem dość dawno.

Usunięty
Usunięty
11/02/2015 21:28

A ja spokojnie poczekam na swoją kolej i wydanie gry na PC.




Trwa Wczytywanie