Nieoficjalnie: nad Mass Effect 4 pracuje już 200 osób

Patryk Purczyński
2015/01/19 11:06

Premiera Dragon Age: Inkwizycji zwolniła sporo mocy przerobowej w studiu BioWare. Dzięki temu prace nad Mass Effectem 4 mogą ruszyć z kopyta.

Nieoficjalnie: nad Mass Effect 4 pracuje już 200 osób

Do tej pory nad Mass Effectem 4 pracowało około 50 osób, ale od czasu wydania Dragon Age: Inkwizycji liczebność zespołu zwiększyła się czterokrotnie. Tak przynajmniej twierdzi shinobi602, który dość regularnie dzieli się wiarygodnymi informacjami z branży gier. Potwierdza on również, że czwarta część serii nie ukaże się z numerem w tytule. Ostateczna nazwa jest już ponoć ustalona, ale BioWare wciąż się nią nie pochwalił.

Studio nie podało też do publicznej wiadomości choćby przybliżonej daty premiery nowego ME, ale w tej kwestii sprawa wygląda inaczej. Twórcy gry sami bowiem na tym etapie nie wiedzą, kiedy będą w stanie dostarczyć ją do sklepów.

GramTV przedstawia:

Mass Effect 4 został bardzo pobieżnie zaprezentowany na ubiegłorocznej konferencji Electronic Arts podczas E3.

Komentarze
84
Usunięty
Usunięty
20/01/2015 12:51

> Jest dalej to samo. I nie wiem co ma "las, las, las wiatrak do tego".No właśnie to W OGÓLE nie jest to samo. Jedyne, co się w miarę zgadza, to układ wnętrza klasztoru. Cała reszta, włącznie z wzajemnym położeniem najbardziej charakterystycznych elementów: zamku, wiatraka, rynku, tawerny i klasztoru, jest wyjęta z czapy i zrobiona zupełnie od nowa. Zgadzam się, że redesign na nowy engine może i był potrzebny, ale dało się (i powinno "się" było) to zrobić zachowując przynajmniej minimalną zgodność z pierwowzorem.

Usunięty
Usunięty
20/01/2015 12:51

> Jest dalej to samo. I nie wiem co ma "las, las, las wiatrak do tego".No właśnie to W OGÓLE nie jest to samo. Jedyne, co się w miarę zgadza, to układ wnętrza klasztoru. Cała reszta, włącznie z wzajemnym położeniem najbardziej charakterystycznych elementów: zamku, wiatraka, rynku, tawerny i klasztoru, jest wyjęta z czapy i zrobiona zupełnie od nowa. Zgadzam się, że redesign na nowy engine może i był potrzebny, ale dało się (i powinno "się" było) to zrobić zachowując przynajmniej minimalną zgodność z pierwowzorem.

Usunięty
Usunięty
20/01/2015 12:26
Dnia 20.01.2015 o 12:20, TFClecho napisał:

To, że coś było przeciętne graficznie nie znaczy, że sam projekt lokacji był zły. Przeciwnie - dla mnie ukształtowanie "starego" Redcliffe, z mnóstwem wzniesień, otaczającym wąwozem, smaczkami w rodzaju tawerny na górce itp. było o wiele ciekawsze niż nowy projekt: las, las, las, wiatrak, kilka domków, zamek.

Jest dalej to samo. I nie wiem co ma "las, las, las wiatrak do tego". http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20091120134744/dragonage/images/c/c5/Redcliffe.png

Dnia 20.01.2015 o 12:20, TFClecho napisał:

Nie wspomnę o tym, że samo dbanie o ciągłość i spójność świata powinno na BioWare wymusić choćby odniesienie się do oryginału. Wyobraź sobie, że Obcy: Izolacja nie ma charakterystycznego stylu s-f z lat 80-tych, tylko jakiś modny modern.

I gdzie tutaj jakiś szklany wieżowiec masz, albo znak czasów... betonowy parking czy całe ulice w reklamach? :P




Trwa Wczytywanie