The Elder Scrolls Online w lutym na Xbox One?

Paweł Pochowski
2015/01/10 11:00

Wygląda na to, że Microsoft mógł zdradzić potencjalną datę debiutu gry na swojej najnowszej konsoli.

The Elder Scrolls Online w lutym na Xbox One?

Wszystko za sprawą Microsoft Store, w którym pojawiło się The Elder Scrolls Online z datą debiutu wyznaczoną na 24 dzień przyszłego miesiąca. Oczywiście mógłby to być błąd, ale wiarygodności sytuacji dodaje fakt, że 24 luty przypada w środę. A w ten dzień tygodnia ukazuje się większość gier w Ameryce Północnej.

Pierwotnie The Elder Scrolls Online miało ukazać się równocześnie na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Z czasem wersje konsolowe zostały opóźnione, a na rynku ukazała się jedynie pecetowa wersja, która chyba nie radzi sobie najlepiej. Ostatnio producent zrezygnował ze sprzedaży abonamentów sześciomiesięcznych, co może sugerować, że gra będzie przesiadała się za kilka miesięcy na model F2P.

GramTV przedstawia:

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
11/01/2015 10:07

Nie ma to jak zapowiedzieć wszystkie wersje naraz (chociaż testując grę na PC widziałem, że jest zrobiona typowo pod konsole). Potem całkowicie wstrzymać premierę na X1 i PS4. Wydać na PC. Zauważyć, że z dnia na dzień staje się coraz mniej atrakcyjna dla graczy (przytaczać błędów nie muszę - w necie już dużo się o nich naczytaliście). Zdecydować po roku, że jednak TERAZ opłaca się ją wydać na konsole.Alternatywy:1) gra jeszcze długo będzie z płatnym abonamentem - Bethesda jeszcze podoi sobie kasę z konsolowców i gdy zauważą podobny spadek jak na PC, co przyznam, dojdzie do niego trochę wcześniej, zastanowią się nad F2P (wMT)2) nie istnieje możliwość, aby TESO weszło w model biznesowy F2P w najbliższym czasie. To oczywiste patrząc ze strony ekonomistów z branży. Powód? Kto opłaci "portowców" na konsole? Przecież neutralizacją nowych bugów, opieką nad nowymi lub bardziej zarobionymi serwerami też musi ktoś się zająć. Dodatkowo, każda firma podchodzi do problemu, że dopiero jak zatrważająca ilość ludzi nie będzie w to grała, to dopiero zastanowią się nad rozwiązaniem sprawy - czyli kiedy koszty utrzymania MMO zaczną być wyższe niż ilość wpływających do ich kieszeni zarobków.Nie wiem jedynie (a właściwie nie chce mi się tego analizować) dlaczego w kolejnych artykułach gram.pl poruszacie temat przejścia TESO na F2P. Wiadomo, że kiedyś na 100% to nastąpi - to tyczy się wszystkich nudnych podróbek WoW''a. Ale nie w tym roku i na pewno nie w pierwszych dwóch kwartałach nowego 2016 roku. Wszystko ostatecznie przesądzi giełda i spadek akcji oraz kolejne produkcje Bethesiaków.

Usunięty
Usunięty
11/01/2015 00:14
Dnia 10.01.2015 o 19:40, Jester napisał:

Jak sie nie udalo jak sie udalo. Wlasnie dlatego teraz wlaczaja wersje konsolowa. Jakby sie nie udalo wersja konsolowa nie byla by nawet rozpatrywana.

Udała się ? Masz na myśli puste serwery i wycofanie się z abonamentów na pół roku ? Nie. Idą na całość, żeby chodź trochę zarobić na nieudanym projekcie. Chcieli szybko nachapać kasy tym tandetnym dziadostwem i nie udało im się.

Usunięty
Usunięty
10/01/2015 22:32

Pograłbym w to na konsoli, ale bulić abonament za przeciętną grę... Podziękuję.




Trwa Wczytywanie