Będzie nowy poziom trudności w Divinity: Grzech Pierworodny

Patryk Purczyński
2014/12/22 17:43

Divinity: Grzech Pierworodny doczeka się aktualizacji, której częścią będzie wprowadzenie nowego trybu trudności, zmuszającego graczy do jeszcze bardziej wytężonego wysiłku.

Będzie nowy poziom trudności w Divinity: Grzech Pierworodny

Larian Studios zabrało się już co prawda za tworzenie dwóch nowych gier, ale nie zapomina wcale o tej, która przyniosła ekipie tak duży sukces. Divinity: Grzech Pierworodny doczeka się nowego trybu trudności, Hardcore. Zapewni on przeciwnikom nowe umiejętności i taktyki, co sprawi, że gracze będą musieli wykazać się jeszcze większym kunsztem, by ich pokonać.

Jak tłumaczy Swen Vincke z Larian Studios, jego zespół prześledził sposoby, w jakie gracze najczęściej walczą z przeciwnikami. Dzięki temu nieprzyjaciele będą potrafili przewidzieć i lepiej zareagować na powtarzające się akcje ofensywne.

GramTV przedstawia:

Wśród innych zapowiadanych w aktualizacji zmian znalazło się wsparcie dla kontrolera oraz naprawa błędów występujących w systemie ekonomii Divinity.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
24/12/2014 02:35

Faktycznie troszkę się pomyliłem, exp nie jest rozdzielany na drużynę tylko każdy jej członek ma osobny przydział. Jednak dodatkowy ability point co poziom daje niesamowite korzyści porównywalne z dodatkowym expem.

Usunięty
Usunięty
23/12/2014 13:13

"Malo grales :) Samotny wilk ulatwia gre, a nie ja utrudnia, szczegolnie jak wezmiesz to na lv 1.Dodatkowo sa spelle, ktore ulatwiaja gre momentami za bardzo. Blind np."Z początku jest na pewno łatwiej bo ma się mało hp a łucznicy używają zabójcze kombo. Jak się gra 4 postaciami to można spokojnie brać "szklaną armadę". Moim zdaniem łatwiej grało by się 4 postaci bo miało by się więcej magów hehe. Jednak ogromnym plusem takiej drużyny jest to, że ma się bonusy z fabularnych decyzji np odporność na strach."Z Lone Wolf jest podobna sprawa do tego co było kiedy się przechodziło Baldura jedną postacią, czyli exp nie jest rozdzielany na mniej postaci, co sprawia, że levelujesz dwa razy szybciej, a początek ma w sobie stosunkowo mało walki więc bardzo szybko zaczynasz mordować bez problemów wszystko co się rusza kiedy już dobrniesz do walki dojdzie" Wydaje mi się, że prędkość zdobywania doswiadczenia jest taka sama. PO ukończeniu 1 aktu miałem ok 10 lvl. Jeśli dobrze pamiętam to mają znerfić pancerz i odporności, więc gra idzie w dość dobrym kierunku :) Jednak masz rację, że powinni zmienić efekty ograniczenia kontroli, szczególnie uderzenie głazem bo da się bardzo szybko cooldown zbić do 1 tury."Spolszczenie jest już od dobrych paru miesięcy dostępne w Steam. Ustawiasz język polski i grasz."Dokładnie a w dodatku na wysokim poziomie :)

Kijkowaty
Gramowicz
23/12/2014 09:59

> Pytanie za 100 punktów - czy w końcu do tego zrobili spolszczenie (a jeśli nie to czy> ktokolwiek orientuje się na jakim są etapie i czy w ogóle jeszcze je robią) ? Bo przekładali> i przekładali, a od paru miesięcy w ogóle o tym ucichło. Z góry dzięki za odpowiedź.Spolszczenie jest już od dobrych paru miesięcy dostępne w Steam. Ustawiasz język polski i grasz.




Trwa Wczytywanie