Wzbogacone Dark Souls II trafi na Xboksa One i PlayStation 4!

Patryk Purczyński
2014/11/25 08:10

Jedna z najlepszych gier tego roku przenosi się na konsole obecnej generacji. Dark Souls II dla Xboksa One i PlayStation 4 się upiększy i wzbogaci wnętrze. Pierwsze efekty można podziwiać już teraz.

Wzbogacone Dark Souls II trafi na Xboksa One i PlayStation 4!

Dark Souls 2: Scholar of the First Sin - pod takim tytułem gra From Software ukaże się w przyszłym roku na Xboksie One i PlayStation 4. Nowa edycja trafi też na dotychczasowe platformy (PC, PS3, X360), gdzie będzie dostępna zarówno w formie samodzielnej gry, jak i darmowej aktualizacji dla właścicieli pierwotnej wersji.

- Za pośrednictwem Dark Souls 2: Scholar of the First Sin From Software zaprasza graczy do powrotu do królestwa Drangleic, by mogli doświadczyć poprawionych mechanizmów rozgrywki i next-genowej grafiki, a także odkryć nieznane wcześniej zagrożenia i opowieści - wylicza wiceprezes amerykańskiego oddziału Bandai Namco ds. sprzedaży i marketingu, Chris Gilbert.

Nową zawartość stanowić będą chociażby niedostępne wcześniej postacie niezależne i wydarzenia w świecie gry. Jeśli zaś chodzi o kwestie wizualne, pod tym kątem z dotychczasowych wersji zostanie poprawione jedynie wydanie pecetowe.

[Aktualizacja] W sieci pojawiły się informacje, że komputerowa wersja Dark Souls II: Scholar of the First Sin również nie będzie zawierała graficznych unowocześnień. Ma to związek z faktem, że gra w pierwotnej wersji oparta jest na bibliotekach DirectX 9.0. Doniesienia te pochodzą z japońskiej informacji prasowej twórców Dark Souls II. [Koniec aktualizacji]

GramTV przedstawia:

Premiera Dark Souls 2: Scholar of the First Sin zaplanowana jest na 7 kwietnia. Poniżej przedstawiamy pierwszy zwiastun i screeny z nowo zapowiedzianej edycji.

Komentarze
52
Usunięty
Usunięty
27/11/2014 16:54
Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Narzekania na wolne psucie ciężko byłoby znaleźć. Na chwilę obecną w DS2 grając w 60 fpsach wystarczy zabić parę mobów i już 2/3 durability poszło.

Ale wciąż by były, bo błąd jest. Część graczy miałaby łatwiejszą grę.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Nigdy nie powinno się takich rzeczy pisać na sztywno, na konsolach czasami nie udaje się zachować stałych nawet tych 30 klatek. W pierwszym DS w Blighttown jest zawsze 15-20 fps i koniec, nic z tym nie zrobisz. Nie ważne na jakiej platformie. Programiści From oparli durability o klatki, na których broń dotyka wroga, zamiast o czas. Nawet na konsolach to straszne lenistwo, a na PC to już kardynalny błąd. Zaczynając prace nad DS2 powinni to naprawić, bo nie wiadomo ile ich gier w przyszłości opartych na tym silniku trafi na PC.

Tak jest prościej, bo nie musisz się zastanawiać, czy wszystko poprawnie się skaluje z frameratem. 20FPS w DS występowało tylko w BlightTown. W dodatku występowało u wszystkich a nie u części graczy tak jak 60FPS na PC, czyli wszyscy mieli to samo tempo zużycia sprzętu.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

To niech nie robią nowej wersji. Nikt jej nie potrzebuje.

Jakieś zakłady, że są ludzie, którzy tego "potrzebują"? Zobaczymy po wynikach sprzedaży tej wersji, kto ma rację.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Wszyscy fani Dark Souls mają albo PC albo konsole starej generacji. Czas i pieniądze można poświęcić na Bloodborne, albo na DS3.

Bloodbornem zajmuje się nowa ekipa. A zrobienie remastera jest tańsze i łatwiejsze niż tworzenie nowej gry.Besides, wiadomym jest, że From/Namco chcą zarobić. To są firmy nastawione na zysk. Już widzę jak na ich miejscu olewasz dosyć prosty pomysł na zarobienie pieniędzy.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Nie mam pojęcia jak to wygląda, bo nigdy nie wydawałem gry na Steamie. Ty prawdopodobnie też nie. Obaj sobie gdybamy, ale ja przynajmniej mam jakieś pomysły.

Jest w ogóle jakiś DLC remaster wydany jako DLC na Steamie? Nie widziałem -> wszystkie były wydawane jako osobne wersje.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Albo okazało się, że można jeszcze upuścić trochę pieniędzy z portfeli graczy. ._.

Całkiem możliwe. Ale znowu - to firma nastawiona na zysk.

Usunięty
Usunięty
27/11/2014 16:54
Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Narzekania na wolne psucie ciężko byłoby znaleźć. Na chwilę obecną w DS2 grając w 60 fpsach wystarczy zabić parę mobów i już 2/3 durability poszło.

Ale wciąż by były, bo błąd jest. Część graczy miałaby łatwiejszą grę.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Nigdy nie powinno się takich rzeczy pisać na sztywno, na konsolach czasami nie udaje się zachować stałych nawet tych 30 klatek. W pierwszym DS w Blighttown jest zawsze 15-20 fps i koniec, nic z tym nie zrobisz. Nie ważne na jakiej platformie. Programiści From oparli durability o klatki, na których broń dotyka wroga, zamiast o czas. Nawet na konsolach to straszne lenistwo, a na PC to już kardynalny błąd. Zaczynając prace nad DS2 powinni to naprawić, bo nie wiadomo ile ich gier w przyszłości opartych na tym silniku trafi na PC.

Tak jest prościej, bo nie musisz się zastanawiać, czy wszystko poprawnie się skaluje z frameratem. 20FPS w DS występowało tylko w BlightTown. W dodatku występowało u wszystkich a nie u części graczy tak jak 60FPS na PC, czyli wszyscy mieli to samo tempo zużycia sprzętu.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

To niech nie robią nowej wersji. Nikt jej nie potrzebuje.

Jakieś zakłady, że są ludzie, którzy tego "potrzebują"? Zobaczymy po wynikach sprzedaży tej wersji, kto ma rację.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Wszyscy fani Dark Souls mają albo PC albo konsole starej generacji. Czas i pieniądze można poświęcić na Bloodborne, albo na DS3.

Bloodbornem zajmuje się nowa ekipa. A zrobienie remastera jest tańsze i łatwiejsze niż tworzenie nowej gry.Besides, wiadomym jest, że From/Namco chcą zarobić. To są firmy nastawione na zysk. Już widzę jak na ich miejscu olewasz dosyć prosty pomysł na zarobienie pieniędzy.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Nie mam pojęcia jak to wygląda, bo nigdy nie wydawałem gry na Steamie. Ty prawdopodobnie też nie. Obaj sobie gdybamy, ale ja przynajmniej mam jakieś pomysły.

Jest w ogóle jakiś DLC remaster wydany jako DLC na Steamie? Nie widziałem -> wszystkie były wydawane jako osobne wersje.

Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Albo okazało się, że można jeszcze upuścić trochę pieniędzy z portfeli graczy. ._.

Całkiem możliwe. Ale znowu - to firma nastawiona na zysk.

Usunięty
Usunięty
27/11/2014 15:27
Dnia 27.11.2014 o 12:09, Feallan napisał:

Na chwilę obecną w DS2 grając w 60 fpsach wystarczy zabić parę mobów i już 2/3 durability poszło.

Nie ma tego złego, wrogowie też są szybsi, dostaliśmy trudniejszą grę ;)Zresztą na PC (w porównaniu do wersji konsolowej) moderzy dali czadu: https://www.youtube.com/watch?v=3Mv5fUWOxrU




Trwa Wczytywanie