Assassin's Creed Unity - zwiastun prezentujący wersję PC

Małgorzata Trzyna
2014/10/29 20:20

Ubisoft postanowił pokazać, jak wygląda Assassin's Creed Unity w pecetowej wersji, wykorzystujące technologię Nvidia.

Assassin's Creed Unity wykorzystuje nowoczesne technologie oferowane przez karty GeForce GTX. Dzięki rozmaitym efektom można uzyskać lepszy wygląd gry. Zwiastun prezentuje m.in., jak działa HBAO+ (zapewnia głębsze i bogatsze cienie, realistyczne cieniowanie), TXAA - antyaliasing (zmniejsza migotanie i tworzy obrazy o wyższym stopniu gładkości), PCSS (interaktywne cienie generowane w czasie rzeczywistym, delikatniejsze i bardziej naturalne krawędzie). Możemy też liczyć na teselację Direct X, GeForce Experience i wsparcie dla Nvidia Shield.

GramTV przedstawia:

Assassin's Creed Unity ukaże się już 13 listopada na PC, PS4 i Xboksie One.

Komentarze
37
Alexei_Kaumanavardze
Gramowicz
30/10/2014 18:00

Proszę, nie kalajmy naszego pięknego języka takimi wyrazami, nawet jeżeli są znakomitymi środkami ekspresji:) Łacina podwórkowa jest tutaj niemile widziana, stąd ostrzeżenie

MisioKGB
Gramowicz
30/10/2014 14:05

> Ponoć W3 krztusił się na GTX 780TI a w mieście nie będzie więcej niż 30 kl/s.>Dobrze, że pewnie będzie Walkthrough na youtube Wieśka to sobie chociaż przez youtube obejrzymy tą grę na wysokich, a jak kupisz popcorn i jakies dobre whiskey to i wczujesz się jakbyś sam w to grał :) Ehh... :D

Usunięty
Usunięty
30/10/2014 13:32
Dnia 30.10.2014 o 13:24, lis_23 napisał:

Mówimy o MAKSYMALNYCH ustawieniach. Przy GTX 780 po wyborze tekstur w ultra w Śródziemiu był wykrzyknik, na GTX 980 już go nie ma.

Filmiki na YT pokazują coś innego ale nie mówimy o Middle-Earth, więc MotoGP 14 po raz kolejny też ma GTX 780 w zalecanych a jakoś chodzi i to w nie małej liczbie klatek na słabszym sprzęcie, wiec znajac Ubisoft i ich specjalizacje "Optymalizacje" to będzie schrzaniona po całości co pokazują już same MINIMALNE wymagania. Jeszcze patrząc jakie bzdury Nvidia wprowadza to wszystko skłąda sie do kupy i wiadomo kto stoi za tak gigantycznymi wymaganiami i "potrzebą" 4GB V ramu, ich karty nie chcą się sprzedawać to wciskają kity do gier podwyższając wymagania, jakie to żałosne jest.

Dnia 30.10.2014 o 13:24, lis_23 napisał:

Ponoć W3 krztusił się na GTX 780TI a w mieście nie będzie więcej niż 30 kl/s.

Ale ja nie mówię o E3 na którym ponoć działał na jakimś I5 i GTX 770 ale o tym że w studiu już po wstępnej optymalizacji działał na 660-tce i to płynnie (30 fpsów zapewne co jest płynne), sami twórcy się wypowiadali na ten temat odpowiadając bodajże na pytania fanów czy coś w ten deseń. Także jeśli wierzyć REDOM to 660-tke z minimalnych mozna wykręślić jako wymaganie.




Trwa Wczytywanie