Wiedźmin 3: Dziki Gon - intro już dostępne!

Patryk Purczyński
2014/10/24 18:17

Zgodnie z zapowiedziami, CD Projekt RED zaprezentował dziś film rozpoczynający kampanię w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Zapraszamy do obejrzenia.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - intro już dostępne!

Poniższy materiał to zapowiadane od kilku dni intro do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Można je obejrzeć nie tylko w sieci, ale także na trwających w ten weekend w stolicy Wielkopolski największych branżowych targach w Polsce, Poznań Game Arena 2014. Premierowy pokaz filmu odbył się na gali Golden Joystick Awards.

Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje 24 lutego na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4.

GramTV przedstawia:

Komentarze
82
Alexei_Kaumanavardze
Gramowicz
27/10/2014 21:49

Szanowny panie Użytkowniku, nikogo edukować zamiaru nie mam, zwracam tylko uwagę iż w grach nie chodzi ot o jak wyglądał w danych realiach, realny (nomen omen) udźwig postaci. Zwracam uwagę, że puryści zbyt dużą uwagę poświęcają na narzekanie, a zbyt małą na zabawę. Najpierw nakręca sie hype na daną produkcję, a potem czepia się niuansów, zupełnie nieważnych wobec clue gry. Twój sarkazm jest zupełnie zbędny, gdyż jak każdy inny user mam prawo wziąść udział w dyskusji i Twoja uwaga była zupełnie nie na miejscu. Zrozumiałem Twoje wytknięcie danemu użytkownikowi (Twoim zdaniem) błędów w rozumowaniu, ale nie zmienia to faktu że troszkę przesadziłeś (w moim mniemaniu oczywiście).EDIT:A i za ziółka podziękuję, ja i tak jestem niespotykanie spokojnym człowiekiem;p

Headbangerr
Gramowicz
26/10/2014 21:08
Dnia 26.10.2014 o 19:10, Alexei_Kaumanavardze napisał:

Boshe, następny się CDA naczytał;pp Zrozumcie, że gry to gry. Nie mają być realistyczne, nie mają być wysublimowane, za to mają być grywalne.

Kogo i czego próbujesz nauczyć, panie Moderator? Chyba nie za bardzo zrozumiałeś o czym pisał mój przedmówca i dlaczego tak mu odpowiedziałem. Może jakieś ziółka na uspokojenie? Sprawowanie odpowiedzialnej funkcji zobowiązuje, a pan nie rozumiesz co czytasz i chaos siejesz.

Usunięty
Usunięty
26/10/2014 19:21

W kwestii realizmu to chciałbym w RPG ach zobaczyć kupców, którzy nie noszą swojego towaru w " sakiewkach ", tylko mają je wystawione na straganie, na półkach sklepowych ( np. miecze, tarcze, zbroje, itp. ) i żeby mozna było porównać w ten sposób najlepszy posiadany miecz, itp. z nowym, lepszym.Fajnie by też było, gdyby strefy klimatyczne wpływały na ubiór i uzbrojrnie postaci: na tereny typu Skyrim musisz być obuty od stóp do głów, a na pustyni trzeba mieć lekką zbroję i broń, gdyż jest tam zbyt gorąco na, np. pełną zbroję, itp.




Trwa Wczytywanie