Oto wstępne wymagania sprzętowe Evolve

Patryk Purczyński
2014/10/24 14:33

2K Games z okazji nadchodzącej wielkiej alfy Evolve upubliczniło konfiguracje, jakie są niezbędne do odpalenia gry. Firma zastrzega, że przed premierą finalnej wersji wymagania mogą się zmienić.

Oto wstępne wymagania sprzętowe Evolve

W przyszły weekend wybrańców 2K Games i Turtle Rock Studios czeka nie lada gratka - testy wersji alfa wielokrotnie nagradzanej strzelaniny Evolve. Będą one przeprowadzane na kilku platformach, w tym PC, dlatego twórcy gry udostępnili wymagania sprzętowe, jakie będzie miała oddana w ręce gawiedzi wersja. Oto one.

Minimalne wymagania sprzętowe Evolve w wersji alfa:

  • CPU: Intel Pentium D 3GHz / AMD Athlon 64 x2 Dual Core 6400 2,4 GHz
  • RAM: 4 GB
  • GPU: AMD Radeon 5770 / NVIDIA GeForce GTX 560
  • HDD: 15 GB
  • System operacyjny: Windows 7 64-bit

GramTV przedstawia:

Zalecane wymagania sprzętowe Evolve w wersji alfa:

  • CPU: Intel Core i7 920 2,67 GHz / AMD A8-3870 3 GHz
  • RAM: 6 GB
  • GPU: AMD Radeon R9 280 / NVIDIA GeForce GTX 680
  • HDD: 15 GB
  • System operacyjny: Windows 7 64-bit

Jak zatem widać, rozstrzał jest dość spory. Turtle Rock Studios zapewnia, że do lutego, gdy ukaże się finalna wersja Evolve, przeprowadzona zostanie masa prac optymalizacyjnych. Tym samym powyższych konfiguracji nie należy traktować jako ostatecznych.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
25/10/2014 22:21
Dnia 25.10.2014 o 21:23, Henrar napisał:

Jeżeli minimalne wymagania zostały podane dla rozdzielczości FullHD* dla detali takich samych, jakie są na PS4, to GeForce 680 jak najbardziej jest na miejscu w tych wymaganiach. A tak przy okazji - to, czego Ubisoft Kiev nie potrafi robić, to pisać wielowątkowo na CPU a nie GPU -> to akurat Assassin''s Creedy dobrze wykorzystywały. *

Spoiler

Którą, jak mi niektórzy próbują wmówić, ma większość PCtowców :E

No ale czy minimalne nie powinny zostawać podawane dla low bo z tego co się orientuje to konsolowe wersje mają detale High pecetowe prawda? W takim razie po co mi podawane zalecane? A jak już to powinno być jak w przypadku Max Payne''a 3 podane 3 warianty:Minimalne=Zupełne LowZalecane= Konsoolowe HighUltra= PC''towe bajerki od Nvidii i AMD jakieś TXAA, physixy i inne tego typu badziewia.Ja nie mówię by to były wymagania pokroju C2D i karty 8800 GT ale na poziomie GTX 660 i zalecane 780 już byłyby akceptowalne a tak to jest partactwo optymalizacyjne, czyli specjalność Ubisoftu co pokazała AC IV, ACIII, SC BL, WD.

Usunięty
Usunięty
25/10/2014 21:23
Dnia 24.10.2014 o 19:20, Nathnin napisał:

Bo jak zwykle dał ciała i nie potrafili zoptymalizować i jak zwykle schrzanił to oddział z Kijowa, ile oni mają już ten silnik Anvil Next? Z pare ładnych lat a nie potrafili go zoptymalizować tak i teraz widać skutki. Tak ma za duże wymagania, i nie mówię o zalecanych bo one są do ultra, ale chodzi mi o te minimalne GTX 680!?

Jeżeli minimalne wymagania zostały podane dla rozdzielczości FullHD* dla detali takich samych, jakie są na PS4, to GeForce 680 jak najbardziej jest na miejscu w tych wymaganiach.A tak przy okazji - to, czego Ubisoft Kiev nie potrafi robić, to pisać wielowątkowo na CPU a nie GPU -> to akurat Assassin''s Creedy dobrze wykorzystywały.*

Spoiler

Którą, jak mi niektórzy próbują wmówić, ma większość PCtowców :E

Usunięty
Usunięty
25/10/2014 19:38

Gra nie wyszła, nie wiemy jak będzie działać, widzimy tylko fragmenty rozgrywki ale już wiadomo, że jest źle zoptymalizowana. I to na podstawie czego ? Ano wymagań sprzętowych. Ja się czasami zastanawiam czego Wy tak na prawdę oczekujecie po grach ?Pojawiły się wymagania CODa to źle bo za niskie a niby miał być nextgen....pojawiły się wymagania AC to źle bo za wysokie. Niektórzy to chyba mają nadzieję, że zrobią w końcu grę z rewelacyjną grafiką, wielkim światem, mnóstwem NPC i żeby chodziła na wszystkim....chyba pora zdecydować się czego się chce.




Trwa Wczytywanie