Unity ma nowego CEO. Został nim John Riccitiello

Paweł Pochowski
2014/10/23 10:15

Były szef Electronic Arts John Riccitiello zastąpi Davida Helgasona na fotelu dyrektora generalnego w Unity Technologies.

Unity ma nowego CEO. Został nim John Riccitiello

David, założyciel Unity Technologies, z przyjemnością usuwa się w cień i wraca do bardziej lubianych przez niego zajęć. Jak twierdzi - są to planowanie strategii oraz komunikowanie się z deweloperami gier. Nie obawia się jednak, bo wierzy, że funkcję dyrektora generalnego pozostawia w rękach odpowiedniej osoby. - Riccitiello jest odpowiednim człowiekiem do pomocy firmie w osiągnięciu misji, którą sobie wyznaczyliśmy około dekadę temu - zdemokratyzować tworzenie gier. Pomagał on w założeniu i prowadzeniu kilku znaczących start-up'ów, jak chociażby Oculus czy Syntertainment. Wierzy także w scenę niezależną (...) zgadza się też z naszą wizją i strategią. Oznacza to, że będziemy bardziej skupieni niż kiedykolwiek na tym, by zapewnić wszystkim chętnym dostęp do najlepszej technologii i obsługi. Chcemy byście mieli najlepsze narzędzia i możliwości, zrobimy wszystko, by tak właśnie się stało - napisał Helgason w swoim oświadczeniu dotyczącym zmiany warty na stanowisku CEO w jego firmie.

Riccitiello opuścił szeregi EA w marcu 2013 z powodu słabszych niż oczekiwane wyników finansowych spółki. Na fotelu CEO zastąpił go Peter Moore.

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
27/10/2014 18:17

> > Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja> już na> > starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie>> > pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.>> Dlaczego optymalizacja ma być skopana? Nie bierzesz pod uwagę faktu, że gra wychodzi> tylko na tzw. " next geny " i na PC?Chyba właśnie bierze. Jak coś ma chodzić na tych next genach to ma chodzić w wysokich na blaszaku sprzed pięciu lat, a na sprzęcie z wymagań to powinien mieć 300fps w 3d... Tylko się ośmieszacie teraz, to jest po prostu lenistwo deweloperów bo nie chcą tracić czasu i kasy na optymalizacje na pc.

Usunięty
Usunięty
23/10/2014 12:51
Dnia 23.10.2014 o 11:31, lis_23 napisał:

Myślę, że nowe karty graficzne mogą wykorzystać potencjał AC Unity. W wersji PC ma być HBAO+, TXAA, PCSS i teselacja, a dodatkowo w najnowszych sterownikach Nvidia dodała obsługę technologii Dynamic Super Resolution (DSR), która ma skalować w dół rozdzielczość 4K dla monitorów z rozdzielczością 4K ( ciekawe, jak to obciąży grafikę? ).

HBAO, TXAA ma też WD i zobacz jakie ma wymagania a jak chodzi i jak mówiłem jeśli chodzi o Ubisoft to im nie wierze bo to kłamcy są żeby nie czytać skarg o optymalizację skopaną walnęli takie a nie inne wymagania i mają z dyńki.Luki965 Sorrki nie doczytałem do końca.

LuKi965
Gramowicz
23/10/2014 12:47

> Są nieoficjalne wymagania AC Unity również w sieci i powiem jedno optymalizacja już na> starcie widać że skopana ostro, Rockstar pod względem crapów optymalizacyjnych właśnie> pobite zostało przez UBI. Mam nadzieję jedynie że to wymagania na 4K ;/.Primo: Co ma AC: Unity do silnika Unity?Secundo: Biorąc pod uwagę jak płynnie śmigały wszystkie części AC jakie do tej pory wydano to szczerze wątpię, by Unity było wyjątkiem.Tertio: Rockstar jak się już za coś na poważnie zabierze to są w tym mistrzami. Spoko, zaliczyli JEDNĄ wpadkę z GTA IV, które było niczym innym jak portem z konsol na PC. Ale miszczu pograj sobie w Maxa Payne''a 3, który również oparty jest o silnik RAGE z GTA IV, a optymalizacja jest co najmniej genialna.




Trwa Wczytywanie