Plotka: Wymagania sprzętowe Assassin's Creed: Unity

Małgorzata Trzyna
2014/10/23 20:35

[Aktualizacja: znamy oficjalne wymagania.] Premiera Assassin's Creed Unity zbliża się wielkimi krokami, a Ubisoft - jak dotąd - nie spieszył się z ujawnieniem wymagań, nie zostawiając wiele czasu osobom, które być może będą musiały wymienić sprzęt na nowy.

Plotka: Wymagania sprzętowe Assassin's Creed: Unity

Aktualizacja: Ubisoft podał oficjalne wymagania, które zgadzają się z ogłoszonymi wcześniej.

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (tylko wersje 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz lub AMD FX-8350 @ 4.0 GHz lub AMD Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz
  • RAM: 6 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 680 lub AMD Radeon HD 7970, minimum 2GB VRAM
  • DirectX 11
  • Karta dźwiękowa kompatybilna z DX9.0c
  • Ponad 50 GB miejsca na HDD
  • Szerokopasmowe łącze internetowe dla trybu multiplayer (minimum 256 kbps)

GramTV przedstawia:

Zalecane:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (tylko wersje 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz lub AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
  • RAM: 8GB
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 780 lub AMD Radeon R9 290X, 3 GB VRAM
  • DirectX 11
  • Karta dźwiękowa kompatybilna z DX9.0c
  • Ponad 50 GB miejsca na HDD
  • Szerokopasmowe łącze internetowe dla trybu multiplayer (minimum 256 kbps)
Komentarze
81
Usunięty
Usunięty
26/10/2014 17:44

Tak patrzę na te zalecane i wiecie co myślę? Pfff, myślałem, że będą wyższe. Pogram sobie na max ustawieniach bez najmniejszego problemu.

Usunięty
Usunięty
24/10/2014 23:09

Henrar z całym szacunkiem,ale przestań walić pikselami jak samo UBI przyznało że nie będzie 1080p w wersji na PS4 tylko dlatego że XB1 nie wyrabia.

Usunięty
Usunięty
24/10/2014 23:02

AC:Unity działa na obu konsolach w 900p@30. Jeżeli minimalne wymagania są podane dla 1080p@30, to jak najbardziej GTX680 jest na miejscu - 1080p to 44% więcej pikseli niż 900p (w proporcjach 16:9).Natomiast co do samej optymalizacji - Ubisoft Kiev jest padaką jeżeli chodzi o pisanie wielowątkowego kodu (słynny Boston w ACIII), ale to nie ma wpływu na wydajność samej grafiki.




Trwa Wczytywanie