Dragon Age: Inkwizycja w 1080p tylko na PlayStation 4

Paweł Pochowski
2014/10/13 13:30

Jak określają twórcy gry - "zmaksymalizowali potencjał każdej z platform".

Dragon Age: Inkwizycja w 1080p tylko na PlayStation 4

Temat rozdzielczości oraz liczby klatek na sekundę w grach na konsole nowej generacji ciągnie się od kilku miesięcy, ale co jakiś czas atakuje ze zdwojoną siłą. Ostatnio wypłynął na powierzchnie ponownie przy okazji Assassin's Creed: Unity, gdy twórcy gry ujawnili, że będzie ona działała tylko w 30 klatkach na sekundę oraz rozdzielczości 900p na obu konsolach. Wywołali tym powszechne oburzenie, jakoby zaniżyli jakość grafiki na PS4, aby produkcja wyglądała identycznie na obu platformach. I choć twierdzą, że to nie prawda - burza rozpętała się od nowa.

Informacji na ten temat udzielili także twórcy Dragon Age: Inkwizycja za pomocą Twittera. Okazuje się, że grafika w grze będzie renderowana w natywnej rozdzielczości 1080p tylko na PlayStation 4. Na Xboksie One będzie to 900p. Jeżeli chodzi o liczbę klatek na sekundę - w obu przypadkach będzie to 30 fps.

Z innych informacji przypominamy, że twórcy Dragon Age: Inkwizycja niedawno ujawnili wymagania sprzętowe oraz długość rozgrywki.

GramTV przedstawia:

Komentarze
40
Usunięty
Usunięty
14/10/2014 18:23
Dnia 13.10.2014 o 23:55, AveMe napisał:

A teraz pytano - 900p czyli 1440x900 pixeli, czy 1600x900 pixeli...

W 16:9 to musi być 1600x900 tylko problem że nawet ta rozdzielczość to dla Xbox one już wymaga poświęceń. I tak po testach okazało się ,że niektóre gry są 900p, ale tak naprawdę 1440x900.Co do rozdzielczości wiele zapomina jeszcze o wygładzaniu krawędzi. Jak mi ktoś powie że wygładzanie krawędzi opierające się na post-AA i rozmyciu lepsze niż MSAA i SSAA to z urzędu nazwę go od skończonego debila. Bo już w XCOM: EU miałem pokaz co to gówno może wyrządzić za krzywdę jakości obrazu. Po pierwsze te metody rozmazują obraz przez co jakość tekstur już dostaje po tyłku z urzędu (co mnie zwłaszcza irytuje jak wezmę sobie przyrównam FXAA vs MSAA w B:AC), . Druga sprawa optymalizacja - niektóre metody wymagają o wiele więcej od sprzętu by uzyskać porównywalne wyniki z MSAA podczas gdy samo MSAA za to samo wymaga o wiele mniej.

Usunięty
Usunięty
14/10/2014 13:55
Dnia 14.10.2014 o 13:48, Kafar napisał:

Cały czas tak mam.

Problem w tym, że nie.

Dnia 14.10.2014 o 13:48, Kafar napisał:

Mam 3 ekrany dokładnie ujmując.

Nie ma znaczenia. Mają być 2 różne, bo tak to wystarczy jeden.

Dnia 14.10.2014 o 13:48, Kafar napisał:

Takie same monitory więc mogę spokojnie na 2 maszynach klasy PC odpalić grę i porównać. I nie raz to robiłem.

I co porównywałeś?

Kafar
Gramowicz
14/10/2014 13:48
Dnia 14.10.2014 o 13:44, LaplaceNoMa napisał:

> Bo rozdzielczość po obrazkach można poznać. Miałeś kiedyś dwa ekrany obok siebie o różnych rozdzielczościach? Chyba, nie.

Cały czas tak mam. Mam 3 ekrany dokładnie ujmując. Takie same monitory więc mogę spokojnie na 2 maszynach klasy PC odpalić grę i porównać. I nie raz to robiłem.




Trwa Wczytywanie